Abim arabayı park ederken onu beklemeden içeri girdim sonra mazallah bu çiyanların gözleri falan değer bir de onunla uğraşamam.
Aylin Hoca karşıma çıkınca içimden "seninki geliyor bekle" falan dedim ama sadece içimden. Bana seslenince gülümseyip ona baktım.
"Nilcim nasılsın?"
"İyiyim Aylin abl..."deyip durdum burası okuldu ve ona göre davranmam gerekiyordu ben büyüklerimden böyle görmüştüm cümlemi düzeltip "iyiyim Aylin hocam siz?"yanıtını vermiştim.
"İyiyim kuzum."deyip merak ettiği soruyu sordu "Şey diyecektim, abin geldi mi?"
"Evet arabayı park ediyor şimdi içeri gelir."dememle biri elini omzuma atmıştı ah canım yakışıklı abimden başkası değildi. Aylin Hoca abimi görünce gözleri parladı kadının gözü gönlü açıldı böyle birini bulmuş ne istiyor daha!
Onları yalnız bırakmak daha mantıklıydı o yüzden ikisinin de beklediği konuşmayı yaptım.
"Neyse ben sınıfa geçiyorum görüşürüz sonra."
Ahh ne kadar düşünceli bir kızım,
Bir hafta önce;
"Nil yanıma gel"deyince abim, hızla yanına gittim.
"Efendim abi."
"Açık konuşmak istiyorum."
"Konuş."
"Malum Aylin ablanla fazla yalnız kalamıyoruz."
"Ee yani?"
"Olur da üçümüz bir araya gelirsek bizi yalnız bırakmanı istiyorum."
"Peki karşılığında ne veriyorsun?"
"Hain kardeş al şu 50 TL'yi çekil karşımdan."
"50 TL az, arttır."
"Son 60 TL! Ya alırsın ya da dayakla hallederim."
Parayı çenemde götürüp getirip "Allah bereket versin. Merak etme abicim o iş bende."diyerek odama çekilmiştim. Herkese böyle zeki kardeş şart!
Şimdiki zaman;
Sınıfa hayvan gibi bir giriş yapıp en arkadaki sırama oturdum kafamı sıraya koyup sadece uyumak istedim. Zilin sesini duyunca beddualar ederek hocanın gelmesini bekledim hocaya beddua etmedim zili çaldıran kişiye ettim herhalde o kişi müdür!
Ne ka güzel ilk dersimiz cağnım yengem Aylin'indi. Kız ama bir görün nasıl bana sahip çıkıyor, her gün kaç kere annemi soruyor maksat gözümüze girmek benden kaçar mı? Hele bir sınavımı düşük versin o görür. (Kötü görümce temsili.)
Göreceği hiçbir şey yok çünkü bir bok yaptığım da yapacağım da yok. Ben de böyle bir kraldım. Bir tacım eksik başımda Allah kahretmesin.
Aylin Hoca derse girince ona bakıp mal mal sırıttım, neden mi? Çünkü o da bana sırıtıyordu bunlar abimin eseriydi.
Dersi anlatmaya başlayınca bana bir sıkkınlık geldi bir abimin dersinde bu oluyor iki de Aylin'in dersinde iki dersi de sevmiyordum süper ikili türkçe-matematik.
La bunlar evlenince türkçe-matematikte evlenmiş oluyor mu acep? Düşünsenize MaTür aşkı jdjdjdjdj yıkıldım aq bu ne saçma düşüncedir işte çıka çıka benden çıkıyor bu kusmalık şeyler.
"Nil nereye daldın?"
Aylin hocanın sesiyle uzak diyarlardan sınıfa döndüm. Hiç valla sen ve abimin geleceği hakkında bir şeyler düşünüyordum. Önemli değil şey etmeyin siz, benim yüzümden dersten olmayın.
"Hiç hocam aklım annemlerde kaldı."
Olm Nil sen de az fena değilsin ha! Gelini kaynanayla mı vurmak? Süper hareket.
"Anladım kuzum sen canını sıkma güzel haberlerle dönecekler inşallah."
Sınıftakiler hocanın bu kadar konuya hakim olmasını garip karşılamadılar çünkü Aylin Hoca tüm öğrencilere karşı böyleydi. Canım yengem, düşünceli yengem, birtanecik yengem... içimden bunları söylediğimi duysa kadın mutluluktan ağlardı kendimi bile bu kadar övmüyorum xd
"İnşallah hocam inşallah." İnşallah hocam maşallah diyesim geldi ama diyemedim çok saçma, çok saçma ulan... tamam kendine gel Nil! Türkçe dersindeyiz.
Ders bitmişti teneffüse çıkıp ajanlığa başladım. Sınıf, sınıf dolandım ama Meriç denen kişiden bir iz bulamadım belki bahçededir diye düşünüp hızla oraya gittim.
Doğru tahmin ✅✔
Tebrikler çeyiz seti kazandınız.
Ah ne mesudum. Beleşe çeyiz setim oldu.
Bu saçma düşüncelerimden sıyrılıp yavaş, yavaş onun olduğu yere gittim. Tek başınaydı acep neden arkadaşı yoktu? Çocuk çok tatlıydı lan bunu havada, karada kaparlar.
Yürümeye başlayınca bende onunla yürüdüm, birlikte değil arkadan yürüyorum yani belirtmek isterim.
Lağnn bunun arka bahçede ne işi var? Neyse deyip devam ettim. Az gittim, uz gittim dere tepe düz gittim demesem içimde kalırdı.
Hayvan sigara içmeye gelmiş. Kıçımın kenarına bak bu ne rahatlık aq.
Lan kamera var kamera! Müdür bey amca görmüyor mu sanıyorsun? Öyle sanmaya devam et çünkü harbi görmüyor kamera bozuk.
Bu tantanaya ne gerek vardı dediğinizi duyar gibiyim ama işte arada böyle şeyler yaparım huyum bu xd
Çocuk hızla yürümeye başladı koşarak ardından gittim artık görünmüyordu arka bahçenin sonuna gelmiştim ki birinin beni kendine çekmesiyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Bölüm sonu...
Acep kim? He dostlar kim sizce?
Takip ederseniz çok sevinirim ♥
Yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.