1.8

7.4K 547 144
                                    

40 oy sınırı bırakıyorum.

Abimle, yaptığım kıymalı makarnayı yiyip televizyon izlemiştik. Kendisi maç kanalarını açıp durmuştu ve bu da beni acayip bir şekilde baymıştı.

Durmadan onu rahatsız edip bıkmasını sağlamaya çalıştım başarılı oldum mu işte orası muamma!

"Ağabey?"

"Ne var?"

"Neden maç izliyoruz?"

"Seni hiç alakadar etmez."

Eheheheheh aklıma deli komşum geldi birbirimize en çok bu sözü söylüyoruz.

"Aylin ablayı ne zaman isteyeceğiz?"

"Annemler döndüğü zaman."

"Peki nerde yaşayacaksınız?"

"Bizim evde."

"Pardon!" Sesim çok yüksek çıkmıştı istemediğimi bu kadar belli etmeseydim iyiydi.

"Ne pardon? Evi sana bırakacağımı mı sandın?"

Valla sandım yani pff yıkılış bu bir dramdır.

"Aylin abla kabul etmez ki."deyip sırıttım ve devam ettim "Kim kaynana evinde yaşamak ister?"

"Canım zaten sorun şu ki Aylin burada kalmak istiyor."

"Neeeee?"

"Aynen öyle."

"Peki neden?"

Abim kendini toparlayıp konuşmaya başladı hasas bir konu olduğunu hareketlerinden ve yüz ifadesinden anlamıştım.

"Canım benim, şimdi şöyle ki,"deyip duraksadı ardından cümlesini devam ettirdi.

"Aylin annesini küçük yaşta kaybetti evet aklı başındaydı her şeyin de farkındaydı ama yine de o sevgiden mahrum kaldı. İşte o göremediği anne şefkatini bizim annemizden görmek istiyor."

Abim böyle söyleyince gözlerim dolmuştu. Evet ben Nil Erkel şu an utanmasam hüngür hüngür ağlayacaktım annesini kaybettiğini biliyordum ama abimden böyle dinleyince bir garip olmuştum.

Aylin ablam annemin yanından hiç ayrılmıyordu hep bilerek öyle yaptığını düşünürdüm maksat gözüne girmek falan derdim ama şu an öyle düşündüğüm için kendime sayasım geldi Allah belamı versin ya.

Bir dakika ben bela mı okudum? "Tövbe, tövbe Allahım valla yanlışlıkla çıktı ağzımdan, özür dilerim lütfen o kısmı kabul etme amin."deyip kendimi sakinleştirdim.

Televizyona uzun bir süre daha baktıktan sonra odama geçtim. Uyumaya çalıştım uyuyamadım en iyisi komşumu dürtmekti.

Nil: komşu komşu hu hu

Numara Komşum: mesaj gibi mesaj

Nil: Ah biliyorum övmene gerek yok.

Nil: Bu arada kime çevrimiçisin

Numara Komşum: Sana

Pardon bana mı? Yatakta mal mal kıvranmıştım. Hayırdır ben ya? Ne oluyor kızım kendine gel!

Numara Komşum: Şaka yaptım lan inandın mı yoksa?

Nil: saçmalama

Nil: Ben de kafana bir şey mi düştü falan diye düşünüyordum.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin