Bol bol yorum bekliyorum.
İyi okumalar.
Defalarca kez okudum ayrılık sebebinin bu olması beni mahvetmişti aslında en çok beni sarsan kısım bana güvenmemesiydi. Bir insan nasıl sevdiğine güvenmez?
Hem bu hainliği kim yapmıştı benim adıma mesajları kim yollamıştı?
Biri yanıma doğru gelince başımı kaldırıp ona baktım gelen Meriç'ti belki de hep buradaydı ben yeni fark ediyordum.
"Bu mesaj olayı ne?"dediğinde hayretle suratına baktım oha duymuş! Demek en başından beridir buradaymış çakal ya. Şu ciddi ortamı bile bozabilen bir Nil ah ne kadar efsoyum.
Telefonumu eline verip okumasını istedim Meriç okuduktan sonra kahkaha atmıştı ona salak salak bakıp "Ne oluyor?" dedim. O da beni bekletmeden konuşmaya başladı.
"Şimdi bu mesajları sen mi yazdın?"
"Sözde ben yazmışım."
"Yani bu mal da buna inanmış."
Meriç sen nesin cidden nesin sen? Beni Mehmet kadar tanımıyorsun bile ama ondan fazla güveniyorsun. Harbiden kralsın.
"Evet inanmış bana da koyan bu işte."
"Bir insan sevdiğine güvenmeli eğer güvenmiyorsa kusura bakmasın da ben o kişinin sevgisinden şüphe ederim."
"Haklısın çok haklısın ne diyim bilmiyorum."
"Günün sorusu: Bu mesajları Mehmet'e yollayan kim?"
"Kesinlikle..."
"Yakında çıkar kokusu."
"O koku çıkmadan bulmalıyım."
"Bulmalıyız!"
Salak şey kendisini katmadan da yapamıyor.
"Hadi ateş yakıyorlar gidip ısınalım."deyince Meriç, tamam demiştim ve birlikte ateşin başına gitmiştik. Bu sırada ikinci grupta gelmişti içlerinde Merve'yi görünce beynimde ampuller yanmaya başlamıştı o nasıl oluyor lan? İşte bir şekilde oluyor neyse nerde kalmıştık he Merve diyorduk. Benim konuştuğum tek kişi Merve aslında o zaman tek Merve'yle konuşmuyordum Mehmet'in yakın arkadaşlarıylada konuşuyordum iyi de bunu kim niye yapsın ki? Hem Merve neden yapsın? Pff kısaca yanan ampuller hemencecik sönmüştü ve ben çöp misali düşüncelerimi fırlatmıştım.
Meriç yanımdan kalkıp gidince ters ters ardından baktım zaten kaç gündür yapışık ikizler gibi geziyorduk. Birbirimizden başka kimsemiz yok ah ne kadar yazığız.
Meriç'i göz hapsine almıştım habersiz bir şekilde kalkıp çadırına gitmişti insan bir haber verir pü sana pü. Bu hakaret gibi olan hareketine karşılık mesaj yazmaya başladım bu tür şeyleri pek kaldıramıyor çünğü çok kırılgan bir kalbim var yazık bir ben.
Nil: insan bir haber verir öyle gider
Deli Komşum: haber mi
Deli Komşum: Ne bilim aklıma gelmedi
Deli Komşum: anlarsın sandım
Nil: tam olarak neyi anlamamı bekliyorsun
Deli Komşum: çadıra gittiysem bir bildiğim vardır işim felan gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Dla nastolatkówDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.