0.7

10.3K 587 160
                                    


Nil: Heyo acil bak!

Nil: Hişt

Nil: Pişt lan nerdesin?

Hoca derse girmeden konuşmamız lazım lağnnn

Numara Komşum: Ne var pişt?

Nil: Bir şey öğrendim.

Numara Komşum: Ne öğrendin?

Nil: Hamileyim 

Numara Komşum görüldü...

Nil: Şaka lan şaka tepkini ölçeyim dedim. Bir kal geldi dimi?

Numara Komşum: Yio pek de umrumda olmadı açıkçası.

Nil: Lan hayatımda bu kadar rahat bir insan görmedim 

Nil: Nereden düştün?

Numara Komşum: Gökten düştüm 

Numara Komşum: En afillisinden.

Nil: Dostum bir doktora görünsen iyi olacak.

Numara Komşum: Daha dün psikiyatriden geldim.

Nil: What?

Numara Komşum: Neyse beni boş ver ne diyecektin sen?

Hassiktir hoca girdi! Uzun bir mevzu olduğu için mantıklı olan evde rahat, rahat konuşmaktı.

Nil: Hoca derse girdi akşam anlatırım.

Numara Komşum: Taam.

Hoca anlatmaya başladı o devlet şöyle bu devlet böyle derkene inek olan ve inek olmayan öğrenciler kendini belli etmeye başladı inek olmayan çok aptal arkadaşlarım dersi kaynatmak için adamın gömleğinden girip paçasından çıktılar ama bu pek işe yaramadı. 

İnek olan arkadaşlar da "Ya susanıza bir şey anlamıyoruz!"diye sitemler ettiler onlara mal mal bakan ben; Kendi krallığımın hükümdarıydım yani ne inektim ne buzağı şaka lan uyumlu olsun diye dedim pek olmadı ama olsundu.

Kısaca belirli bir grubum yoktu ben tektim ben bendim gerisi boştan bir, bir... Devamı gelmedi neyse çokta önemli değil. Şey etmeyin yani.

Sıkıcı geçen derslerin ardından eşek ölüsü çantamı sırtıma aldım tamamen abimin gözüne girmek için böyle bir şey yapıyordum okulda çalıştığımı sanıyordu garibim. Halbuki bilmiyor ki delik delik dolaşıp entrikadan entrikaya koştuğumu.   

Aklıma aniden sınav gelmişti bir yks mağduru da bendim evet ta kendisiyim o mağdur benim! diye haykırasım geldi ama fazla şey etmedim genelde içimde hallediyordum. 

Hayatımın gerçeğiyle yüzleşip yoluma baktım. Evet bu kadardı sadece aklıma geldi başka bir şey yok. Yani eve gidince hunharca ders çalışıp, çalıştığım kitabın fotoğrafını çekip #yksmağdurubirben diyerek story atmayacaktım çünkü o kadar boş bir insan değildim. Kendimle bu yüzden gurur duyuyorum hizmet sektörümü geliştirip annemin yanında işe başlayabilirdim bak ismide çok afilli "Mutfak işleri genel müdür yardımcısı Nil Erkel."

Bir dakika ya benim hayallerim neden bu kadar basit? Neden ben yardımcı oluyorum? Ben müdürlüğü hakediyorum yani kusura bakma anacım. "Mutfak işleri genel müdürü Nil Erkel." Bak bu daha güzel oldu.

Heyt be analar neler doğuruyor. Yolda bunları düşüne düşüne yürüdüm eve vardığımda maksat abime gıcıklık olsun diye kapıyı çaldım istesem çantamdan anahtarı alabilirdim ama işte ben de böyle bir şeytandım.

Ahahaha inandınız mı? Hadi, hadi inandınız. Şeytan demeyelim biz ona. Malum çantam tıklım tıklım dolu ben anahtarı bulana kadar abim yüz kere bana kapıyı açar yani tamamen bundan ötürü diyorum başka bir amacım falan yok.    

"Geldin mi?"diyen abime mal mal bakmıştım.

Yok hâlâ yoldayım gelmedim. Bu soru neden gelenekseleşmiş bir şekilde soruluyor? İşte karşındayım görüyorsun, ne diye soruyorsun? 

"He geldim."deyip "Nasıl oldun?"diye bir soru yönelttim.

"Biraz daha iyiyim hadi sen geç içeri." dediğinde "peki." demiştim. 

İçeri girip üzerimi değiştirdim ardından mutfağa geçip hamaratlı ellerimi konuşturmaya başladım.

Abim kokuları alınca mutfağa girdi "Aferin kız sana, güzel yemek yapıyorsun." deyince bir havaya girmedim değil ha? 

"Ahh teşekkürler, teşekkürler bu kadar övgü yeterli."

"Dur kız daha övmedim."

"Övmüş gibi oldun sağ ol abicim."

"Yemeklerde iyi olduğun kadar derslerde de iyi olsan keşke."

Övme merasimi bitmiş sövme merasimi başlamıştı gazamız mübarek ola.

"Keşke ama nerde?"

"Sınava girmeyecek misin?"diye sorunca yaptığım işi bırakıp abime baktım.

"Abi girsem de sonuç ortada."

"Sınava daha çok var hâlâ çalışma şansın var. Bu imkanları bulamayanlar var bak onlar tüm imkansızlıklara rağmen girip kazanıyorlar. Sen neden yapamayasın?"

"Off abi sonra konuşalım mı?"

"Uff abi sinra kinşlılm mi?"

Abim yanımda kala kala bana benzemiş, benim gibi yaptı tam krizlik.     

Kahkaha atıp yemeği hazırladım Nil ustadan tavuk sote ve pilav. Oh ellerime sağlık mis gibi kokuyor tadı da kokusu gibidir kesin. 

Kendim yaptım diye söylemiyorum cidden çok güzel olmuştu hiç mütevazi olamayacağım yani yiğidi öldür hakkını yeme derler boşa demezler. 

Bulaşıkları halledip odama geçtim telefonuma bir kaç tane mesaj gelmişti açıp okudum.

Numara Komşum: Lan merak ettim anlat hadi?

Gamsız kardeş merak edebiliyormuymuş?

Numara Komşum: Neredesin sen? 

Nil: Burdayım, burdayım işte burdayım.

Ritimli okuyarak yazdım akskjwwo

Numara Komşum: Anlat sen seversin yalanı djjdjd

Nil: Djdjejjwj anlatıyorum dinle 

Numara Komşum: Anlat dinliyorum.

Nil: Sürtüğü bugün bir erkekle gördüm herhalde Mehmet'i aldatıyor. 

Numara Komşum: Harbi mi?

Nil: Herhalde, galiba, sanırsam 

Numara Komşum: Kahkaha attım aq 

Numara Komşum: Emin değilsin yani?

Nil: Emin değilim ama kesin öyle bir şeyler var.

Numara Komşum: İyi o zaman takip başlasın!


Bölüm sonu...

Hadi bakalım ne edecek bu iki deli.

Yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmuyoruz. 

Ya da unutun gitsin ❤  

Şimdiden 1K olduk çok mutluyum ailemiz yavaş yavaş büyüyor iyi ki varsınız canım dostlarım... 


Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin