1.2

8.3K 550 198
                                    


Küçük Emrah gibi yapıp içeri girdim aynı zamanda ne yalan atacağım diye düşünüp durdum. 

Abimin karşısına geçip masumca baktım. Benden cevap beklediği için öylece bakıyordu. 

Kız Aylin ne biçim yengesin insan bu konularda görümceğine yardımcı olur. Pü sana!

Abimi bekletmeden bir yalan fırlatı verdim. "Abi kim olacak Merve." Resmen yalan ağzımda yuva yapmış ne tür bir insan oldum ben be!

"Merve'yi neden böyle kaydettin?"deyince abim. 

Canım sıkıldı öyle kaydettim alla ala.

"Merve'yle numaralarımız birbirine yakın o yüzden öyle kaydettim."diye yanıt verdim. 

Aylin kurtarıcısı yeni konuşmaya başlıyordu "Selim! kızı rahat bıraksana genç onlar istedikleri gibi her şeyi yaparlar."

Yengo sen konuşunca akan sular duruyor kız. Abim susmuştu umarım Aylin abla gittikten sonra sorguya çekmezdi. Telefonumu alıp mutfağa geçtim mesaja bakmadan rehbere girip Merve'yi numara komşum diye değiştim. Umarım hatları karıştırmam. 

Sofrayı kurduktan sonra hanımefendi ve beyefendiyi çağırıp yemeğin hazır olduğunu söyledim. Allahım kendimi kül kedisi gibi hissediyorum. Ama akşam ne balo var ne de prens kısaca sadece külün kedisiydim. 

Yengem gelip abimin karşısına oturdu ben de tam ortadaydım işte şimdi de kara kedi oldum. Daha neler olacaktım kim bilir? 

Yemeğimizi yerkene yengom "Nilcim okul nasıl gidiyor?"diye bir soru yöneltmişti.

Yengo valla gitmiyor. İnsan bildiği soruları sorar mı? 

"Bildiğin gibi." Altan bir mesaj verdim inşallah anlamıştır.

Abim araya girip "Aylin'in kardeşiyle tanıştınız mı?"diye sormuştu.

Abi nerden tanışayım üzerinde Aylin'in kardeşiyim mi yazıyor? 

"Yio."deyince ben, abim sırıtıp aslında bu sırıtmanın altında çok şey yatıyordu bunu ancak ben anlayabilirdim. 

"Tanı..." Cümlesini bitiremeden telefonu çalmıştı açıp konuştu. Aylin abla tamamen abimin ne konuştuğuna odaklanmıştı. Kıskanç gacı. 

Neyse deyip ben de dinlemeye başladım. 

"Buyrun Müdür Bey?"

Müdür Bey Amca hangi saçma şey için aradınız acep?

"Bir hafta sonra mı olacak?"

Abim böyle deyince bir merak ettim hayırdır lan ne oluyor anasını satayım? Yoksa abime iş mi kilitliyor?

"Tamamdır çok iyi olur öğrenciler içinde."

Ne iyi olacak lan? Aylin ablayla birbirimize bakıp ne oluyor gibisinden bakışlar attık. 

Abim telefonu kapatıp haberi ilk bizimle paylaştı. İşte okuldakilerinden farkım buydu onlardan önce ben duyuyordum nihahahahahha 

"Haftaya bir kamp düzenleyecekmiş Müdür Bey."demişti abim.

Bu muydu lan? Ben de bir şey sandım heğ. Gidip çadırda kıçımızı donduracağız. Ben böyle işin ta...

Aylin abla çok mutlu görünüyordu "Selim gerçekten mi? Peki biz öğretmenler de gidecek miyiz?" He aq sizin için düzenlendi zaten. 

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin