Bol bol yorum atmayı unutmayın.
Abimler kısa süre içerisinde gelmişlerdi dördümüz yemeğe geçip oturduk. Hıçkırığım hâlâ durmamıştı herkesin dikkatini çekmişti Meriç salağı da mal mal gülüyordu. Yengem konuşunca onu dinlemeye başladım.
"Nil hıçkırığın biz geldiğimizden beridir durmadı. Nefesini tutup yutkunmayı denedin mi?"
"Bildiğim tüm her şey denedim olmuyor."
Abim sırıtıp "Sen heyecan yapınca hıçkırmaya başlıyorsun bir şey mi oldu?"dediğinde öylece dondum kaldım. Abi yeter da! Beni tanıma valla istemiyorum senin yüzünden neden heyecan yaptım bir de onu açıklamam gerekecek pü ya pü.
Meriç'e utanarak baktım Meriç elini yüzüne getirmiş kıs kıs gülüyordu. Ben bu hallere düşecek gacı mıydım?
"B-ben h-heyecan falan yapmadım ne diyorsun abi öyle bir şey yok."
"Sakin ol Nil bir şey demedim." Abim böyle söyledikten sonra hızla önümdeki yemeği yemeye başladım Aylin yengemin gözü üzerimdeydi ne oldu gibisinden bir bakış attım ona. O da mutfağa gidip elinde bir bardak suyla döndü önüme koyup elimle tutup içmememi söyledi.
Bu kadında iyice dellendi he. Elimle tutup içmeyeceksem neremle tutacam tövbe yarrabim. Yengeme garip bakışlar atıp "Peki ya nasıl içeceğim yengecim!"demiştim.
Yengem de başımı eğip bardağa yaklaştırdı ve böyle içmemi söyledi dediğini yapmıştım başımı kaldırdığımda bir anlığına hıçkırığımın geçtiğini sandım sevinçle "Geçt..."dememe kalmadan bir kere daha hıçkırmıştım.
Şu an kendimi çok rezil hissetmiştim çünkü canım abim ve deli komşum kahkaha atıyordu ve tabi Aylin yengem de belli etmeyerek gülüyordu ama ben anlarım ben görümceğimmm.
Yengem tekrar mutfağa gitmişti yanında bir dilim limon getirip bana verdi ve ısırmamı söyledi. Isırıp hıçkırığımın geçmesini bekledim ama olmadı.
Yengem de formüller tükenmiyordu bir tatlı kaşığı şeker getirdi yememi söyledi, ardından tuz getirdi son olarak da turşu suyu vermişti ama lanet olası hıçkırığım bir türlü geçmemişti.
Bu hıçkırık uzun süredir olmuyordu neden şimdi bir anda oldu ki? Abim haklıydı çok çok heyecan yapınca hıçkırmaya başlıyordum ve durmak bilmiyordu her şey şu Meriç delisi yüzünden olmuştu. Of ya offf diye sitemler ederken aniden elektrikler kesilmişti evin içi çok karanlıktı normal olarak. Yengem masada duran telefonunu almaya gitmişti ama bir türlü gelmemişti abim de peşinden gidip ne olduğuna bakmıştı peki ya Meriç hangi delikteydi.
Şu an masada tek başımaydım. Aklıma izlediğim tüm korku filmleri gelmiş ve kendime küfürler etmiştim izlediğim için. İçeriden değişik bir ses gelmişti korku filmlerini aratmayacak bir sesdi yavaşça yerimden kalktım yalnız hıçkırığım da hâlâ devam ediyordu bu ne biçim işti anlamış değilim.
Adım adım içeri girdim ses kesilmişti aniden karşımda iki kırmızı göz belirdi korkudan çığlık atarak evde dört döndüm bir anda ışıklar açılmıştı ve korkuyla kapattığım gözlerimi yavaşça açmıştım. Karşımda Meriç'i, abimi ve yengemi görmemle bunun büyük bir tuzak olduğunu anlamıştım. Hepsi birden kahkaha atarken ben hızla mutfağa geçip titreyerek bir bardak su içtim. Hıçkırığım kesilmişti ama ödüm de patlamıştı. Böyle korkmaktansa hıçkırığımın devam etmesini yeğlerdim.
Hepsi peşimden mutfağa gelmişti, abim Meriç'in omzuna yavaşça vurup "Aferin güzel plandı."dediğinde sinirle Meriç'e bakmıştım.
Yine bunun başının altından çıkmıştı yeminle bu çocuk güzel bir dayağı hak ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.