4.6

5.8K 456 327
                                    


Yorumlarınızı bekliyorum  <3

Ümitsizce başımı eğdim. Tamam lan ne haliniz varsa görün hadi gidin konuşun beni yalnızlığımla baş başa bırakın. Ben yalnızlığımla mutluyum ah keşke herkes benim gibi olsa ama nerdeee?

İçimden bunları düşünürken Meriç elimi tutup beni kendine çekmişti ohaa lan gerizekalı abim görürse keser beni. Hemen etrafa baktım ne abim görünüyordu ne de yengem. Meriç'i dinlemeye başladım aynı zamanda da el ele olduğumuzu kimse anlamasın diye saklamaya çalışıyordum.

"Kaç defa daha söylemem gerekiyor?"

Meriç ciddi tavırla konuşmuştu heyt be aferin lan sana. 

Ece: "Bir kere bile dinlemedin beni. Bir kere bile açıklama yapmama izin vermedin! Bu muydu senin sevgin hemen başkasını buldun hiç bana güvenmedin."deyince. Meriç'in yüzü düşmüştü aslında kız haklıydı bir kere bile açıklama yapmasına izin vermemişti belki işin içinde çok farklı bir durum vardı. Meriç konuşmaya başlayınca hemencecik dinledim.

"Görünen köy kılavuz istemez Ece."

Ohaaa lan bu nasıl söz? Meriç harbi süper laf çakıyorsun senden öğreneceğim çok şey var. Vurdun gol oldu.    

"Ne oluyor burda?"

Kafamızı sesin geldiği yöne çevirdiğimizde Mehmet'i görmüştük. Bir sen eksiktin sen de geldin tam oldu!

Mehmet ben ve Meriç'in el ele olduğunu görünce hızla gidip Ece'nin elini tutmuştu. Olum dizi çekmiyoruz kendine gel! Bu ne yaman çelişki amk.

"Bir bok olduğu yok ikiniz de şuradan gider misiniz cidden bir keyfimiz vardı onu da kaçırdınız."

Allahtan gerçek düşüncelerini biliyorum he. Onlar gitsin biz yine dalaşmaya başlarız ah Meriç ah söylediklerinle yaptıkların uysa birbirine ne isterim ki.

Mehmet Ece'yi götürürken Ece aniden duraksayıp önce Meriç'in ardından benim gözlerimin içine bakmıştı ve sinirle "Sevgilin psikopat olduğunu biliyor mu?"diye Meriç'e soru sormuştu.

Meriç bu soru karşısında elimi sıkmıştı çok çok haddinden fazla sinirli görünüyordu. Psikopat derken bildiğimiz psikopat mı? Yok lan bu deliden ne psikopat olacak. Meriç'in konuşmasına izin vermeden atıldım araya.

"Psikopat mı? Bu hayatta gördüğüm en tatlı, en kibar ve en deli dolu adam." Duraksayıp devam ettim cümleme "O yüzden siz kendinize bakın bizi de salın amk."deyip Meriç'le ordan uzaklaştım. Meriç elimi bıraktıktan sonra sinirle etrafta dolanmıştı ardında da "Ee sormayacak mısın?"diye soru yöneltmişti.

"Neyi?"deyip anlamamazlıktan geldim çünkü onun öyle biri olmadığını biliyordum bir ihtimal öyle olabilirdi  ama bunu bana yansıtmamıştı en önemlisi de onu soru yağmuruna tutup cevap aramak çok saçma olurdu. Kendisi istese anlatabilirdi.

Pü pü maşallah ne kadar düşünceliyim. 

"Ece'nin söylediklerini."

"Bana göre psikopat değilsin delisin."diyerek güldüm benimle birlikte Meriç'te gülmüştü konuyu fazla açmadan çadırlara doğru ilerlemiştik. Herkes çadırlarını dağılınca biz de vedalaşıp ayrıldık. Çadıra girdiğimde üç koca beden dipdibe yatıyordu. Köşeye kıvrılıp gözlerimi yumdum. Ama mal Dilar'a uykusunda konuşunca benimde uykuma sıçmıştı. 

Uyuyamayınca onu dinlemeye başladım.

"Anne bana sucuklu yumurta yapar mısın? Canım çok çekti. Haa bu arada okulda bir çocuk var acayip tatlı ama sevgilisi var nasıl o kıza baktı şaşkınım. Kızı görsen çirkinin teki."

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin