2.1

7.1K 509 138
                                    


Allahım bu bir rüyaysa lütfen artık uyanayım. Karışmdaki kişi numara komşum değil dimi? Kendimi cimcirirken Meriç konuştu.

"Sen ne dedin az önce? Numara komşum mu dedin?"

"E-evett öyle dedim."

Meriç bir kahkaha attı ve "Kızım sen neyin kafasını yaşıyorsun? İnanamıyorum bir de telefonuma kadar girip mesajlarımı mı okudun?"demişti.

Harbi bu o! Allahım sen sabır ver bu deliye laf anlatmak ayrı dert olacak. 

"Saçmalama."dediğimde sırıtıp "Beni takip ediyorsun numara komşuma kadar biliyorsun. Sen hayırdır?"cevabını verince dayanamayıp telefona girdim ve mesaj yazmaya başladım.

Nil: Karşındaki benim deli kardeş 

Mesaj Meriç'e gidince "Aç, bak."demiştim.

Meriç mesajı gördükten sonra "Hassiktir!"deyip gözlerine inanamamıştı. Beni süzüp konuştu.

"Şimdi s-sen benim konuştuğum kişi misin?"

"Yok amk değilim."

"Taam inandım sensin."

"Nasıl olur ya?"

"Harbi lan nasıl olur?"

Aklıma gelen şeyle Meriç'i nam-ı diğer numara komşumu dövmeye başladım. Meriç bunlara anlam vermezken "Ne oluyor salak?"deyip engel olmaya çalışıyordu. 

Hem vurdum hem konuşutum.

"Sen bana nasıl çirkin dersin he? Sensin çirkin!"

Bu kadar olayın içinde tabii ki buna takıldım sonuçta mühim bir mevzu hafife almayalım pleas. 

İki kolumu tutup gözlerimin içine baktı ne oluyor anasını satayım aşk dizisi mi çekiyoruz birazdan kestik falan mı denilecek yoksa tutkulu bir öpüşme mi yaşanacak? Lağnnn ne yaşıyoruz biz amk. 

Meriç bana yaklaştı yaklaştı ve tüm kurguladıklarımı kağıt misali çöpe fırlatıp "Sen kendine güzel mi diyorsun?" Yanıtını verdi. 

O an soğuk sular başımdan aşağı dökülmüştü. Kendimi kimsesiz hissetmiştim sanki ailem beni cami avlusuna bırakıp kaçmıştı. Sanki yerden yere vurulup ezilmiştim. Sanki... deyip durdurdum kendim harbi iyice saçmalıyordum he. 

Meriç kollarımı bırakınca "Sen kendine yakışıklı diyorsan ben neden kendime güzel demeyeyim hı?"diye sokmuştum lafı. Evet bazen beynim eror veriyor ama bu laf çakmayacağım anlamına gelmez.

Meriç sırıtıp "Aferin laf çakmada benim gibi ol."demişti.

Heheyt haspam.

"Onu bunu boş verde..."deyip duraksadım ardından tepkisizce devam ettim konuşmama "Nasıl olur da sen o çıkarsın?"

"Of ben de bilmiyorum. Bu bir tesadüf mü yoksa kaderin bir oyunu mu?"

"Ne diyon lan gören de sevgili sanacak."

"Oha amk ne sevgilisi."

"Lan çirkin miyim harbiden."

"Şaka yaptım be sen de amma taktın."

İçimden Afrika yerel dansını yaparak hayvan gibi sırıttım o da hemen konuştu.

"Ne ka mutlu oldun sen öyle."

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin