7.4

4.9K 561 359
                                    


Yorum atın ve bu minnoş yazarınızı mutlu edin lütfen ❤

Allahım neler oluyor? Kafam iyice karışmıştı bunu öğrenmenin tek bir yolu vardı gidip evin içini gözetlemek. 

Koşarak evlerinin önüne geldim pencerelerden içeri bakmaya çalışsam da perdelerden bir şey görememiştim. Evin etrafını dolanıp içeriyi görebileceğim bir yer aramıştım ama kahretsin ki öyle bir yer yoktu. 

Eve dönüp içeri girdim hemen annemin yanına gidip "Anne Sevim Teyzeler tam olarak nereye taşındılar?"diye sordum.

"Hemen yan tarafımıza. Niye sordun kız?"

"Hiçç! Şey acaba yemek falan mı götürsem onlara hı nedersin?"

"Az önce Sedef'le yolladım."

"Ne?"deyip Sedef'e ters ters bakmıştım Sedef'se salak salak sırıtıp öylece durmuştu. 

Şimdi ne yapacaktım? Orada neler olduğunu nasıl anlayacaktım? 

Üstümü çıkartıp mutfağa geçtim pasta yapıp onlara götürebilirdim böylelikle Rüzgar'ın orada ne aradığını öğrenmiş olurdum. 

Pastayı yaparken Sedef yanıma gelip "Ne yapıyorsun kız beceriksiz?"diye sorunca sinirle suratına bakıp "Pardon? Beceriksiz derken?"diye geçirmiştim.

"Ne yalan mı? Beceriksiz değil misin?"

"Sedef istersen yemek ve pasta konusunda yarışabiliriz. Hı ne dersin?"

"Y-yemek mi? Ş-şey ya sen keyfine bak benim bir kaç işim var hem yarın yoğun bir gün olacak malum isteme var o yüzden ben seni rahat bırakayım."diyerek hızla yanımdan uzaklaşmıştı. Asıl beceriksiz kim gördünüz inşallah. Yemek deyince nasıl da kekeleyip topukladı. Hayırdır lan? Kimsin ki bana beceriksiz diyorsun. Önce kendine bak hoşt yani hoşt.

Pastayı tüm hızla hazırlayıp dolaba koymuştum o soğuyana kadar bir kaç işimi halledebilirdim. 

Önce odama geçip yarın giyeceğim kıyafetlerimi ayarladım kesinlikle amacım yengemden güzel olmak değil! O yüzden fazla abartmayacağım. 

Resmen düğüne gider gibi gideceğime yüzde yüz emindim ama işte ne yapacaz bir Nil Erkel kolay yetişmiyor. Şaka şaka yengeme bu hainliği yapamam sjsjejje 

Banyoya girip yüz maskesi yaptım uzun zamandır yapmıyordum cildim iyice boka dönmeden yapmalıydım. Maskeyi yaptıktan sonra on beş dakika beklemiştim ardından güzelce yıkayıp yüzümü kuruladım. Unutmadan aynaya yaklaşıp bıyıklarım çıkmış mı diye kontrol etmeyi ihmal etmedim. Sonra malum dalga falan geçiyorlar yok neymiş benden daha fazla bıyığın varmış. Sıçtırtmasınlar suratlarına.

İnsan, bir kıza 'benden daha fazla bıyığın var.' der mi lan? Köpek! Sen öyle deyince o kız yerin dibine girmez mi? Ay iyice sinirlendim he. Bu konuya da neden bu kadar takıldım bilmiyorum ama işte öyle yani xjwjemwj Aa neden bu kadar takıldığımı anladım. Ortaokuldayken yanımda oturan bir kıza öyle söylenmişti ve o yerin dibine girerken ben sinirimden kudurmuştum. İşte bu da böyle bir anımdı.   

Uzun süre işlerimi halletmiştim. Odamdan çıkıp içeriye geçtim içeride koyu bir sohbet hakimdi. Gülüşüp çaylarını yudumluyorlardı. İyice yaklaşınca önlerinde duran pasta dikkatimi çekmişti.

Allahım ne olur benim yaptığım pasta olmasın.

Allahım ne olur benim yaptığım pasta olmasın.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin