5.6

5.6K 468 326
                                    


200 oy gelse güzel olur sankim ^^

Bol bol yorum bekliyorum ❤

Elimi tekrardan başıma götürdüm küçük bir kısmın kanadığını fark edince rahatlamıştım. Aklımdan neler geçmişti resmen bu küçücük yara için kendimi mezarlara bilem gömmüştüm. Merve pisliği korkuyla kaçıp gitmişti gören cinayet işledi zannederdi aslında öyle de sayılır yalan yok cinayete teşebbüs yaptığı şey.

Yerimden kalkıp elim başımda bir şekilde yürüdüm. O sırada telefonuma mesaj gelmişti açıp baktım.

Deli Komşum: Seni bekliyoruz

Deli Komşum: Niye hâlâ gelmedin

Nil: Beni beklemeyin bir kaç işim çıktı 

Deli Komşum: Ne işi 

Nil: sonra anlatırım 

Telefonun tuş klidini kapatıp revire gittim hemşire halimi görünce hemencecik ilgilenmişti sağ olsun. Kanı temizleyip ilaç falan sürmüş ardından da üzerine yara bandı yapıştırmıştı. 

Merve'yle hesaplaşmamız yeni başlıyordu. Tüm bunları bundan ötürü yapmış olması beni üzmüştü belki de bilerek yaptığımı düşündüğü için o da üzülmüştür.

Bir dakika ben az önce beni itip yere seren bir kişiye mi acıdım? 

Ah ne kadar gönlü bol bir insanım. Maşallah bana.

Her neyse o değilde her zaman ne derim ben?

Kimseye güven olmaz! O yüzden pek de umrumda değil, ben zaten en başından beridir Merve'ye güvenmiyordum sadece öğrendiklerim karşısında birazcık sarsıldım tamam lan biraz fazla sarsıldım ama normal bunlar.

Revirden çıktığımda karşımda Meriç'i görmüştüm endişeyle suratıma bakıyordu. Ne oldu lan bana bir şey  mi oldu sandın? O değilde sen nerden öğrendin burada olduğumu?

"Nil ne oldu, kim yaptı bunu sana?"diye sorunca Meriç. Soruya soruyla karşılık vermiştim.

"Sen nerden öğrendin benim burada olduğumu?"

"Sen mesajda öyle yazınca şüphelendim sınıfına gelip kontrol ettim orda yoktun ardından bir kaç kişiye sordum senin revire doğru gittiğini söylediler."

Öğrenciler öğrenci değil ajan mübarek. Her neyse bu olayı sonuna kadar kullanmalıyım.

"Merve'yle küçük bir tartışma yaşadık beni ittirince böyle oldu."

"Ne nasıl bunu yapar?"

"Boş ver."

"Nasıl boş ver bunu ödemeli."

"Sence sırası mı burada kafam incinmiş tahtalarımdan biri daha eksilmiş zeka fışkırmıyor artık."

Meriç bu sözüme güldükten sonra ciddi bir tavır alıp konuşmuştu.

"Şakayı falan bırak acıyor mu?"

İşte beklediğim soru geldi. Doğruyu söylemek gerekirse pek acımıyor ama Meriç'in benimle ilgilenmesi için acıyor numarası yapmak pek de kötü olmaz. 

"Ahh valla çok acıyor."

Mal Nil madem yalan söylüyorsun ne diye valla diyorsun harbi çarpılacaksın.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin