Numara Komşum: Çok yanlış kişiden yardım istiyorsun
Nil: Niye lan
Numara Komşum: Bu işlerle uğraşamam
Nil: Olm seni adam sanıp bir de konuşuyorum.
Nil: Pü insan bari yalandan da olsa kabul ederdi.
Numara Komşum: O kadar işsiz değilim.
Numara Komşum: Şaka lan o kadar işsizim jsksksk
Nil: Bu demek oluyor ki bana yardım ediyorsun?
Numara Komşum: Hangi konu bakımından djjdk
Nil: Yalnız hemen de sana güvenmem de ne bilim.
Nil: Lan demek o kadar çaresizim.
Allah belamı harbiden vermiş.
Numara Komşum: Merak etme intikamın büyüğünü aldıracağım sana.
"Nil çabuk buraya gel."diyen abime karşılık "Geliyorum."demiştim.
Nil: Abim çağırıyor sonra konuşalım.
Numara Komşum: Taam bys
Hemen abimin yanına gittim gamzelerine yine hayran hayran bakarkene "Neye bakıyon kız?" Abimin bu cümleyi kurmasıyla ona olan bakışım son bulmuştu.
"Ne oldu abicim."
"He şey diyecektim. Mutfaktan bir bardak su getirsene bir de ağrı kesici."
"Neyin var?"
"Beynimde filler tepiniyor!"diye dalgaya vurduktan sonra "Kız neyim olacak başım ağrıyor."demişti.
Mutfağa gidip istediği şeyleri getirdim ilacı içtikten sonra benden yastık ve battaniye istedi onları da getirip kaçar gibi odama yöneldim. Abimin seslenmesiyle küçük bir enik yavrusu gibi geri döndüm.
He abi söyle belli ki beni rahat bırakmayacaksın.
"Ya şu telefonumu da şarja takarsan çok makbule geçer."
"Takarım ama bir şartım var."
Ben senin kardeşinim unuttun mu Selim Erkel? Heyt biz kaçın kurasıyız.
"Neymiş bakalım?"
"Hazırladığın matematik sınav sorularından iki tanesini söyleyeceksin."
Abim bana bir bakış atıp "Çok beklersin küçük hanım."diyerek yerinden kalktı ve telefonunu şarja takıp geri yerine oturdu.
Ah bu zalım abim bir kere sınavımda yardımcı olsa ne olur sanki. Evet kendisi okulumda öğretmendi hem de benim dersime giriyordu aklınızdan çok şanslısın gibi saçma şeyler geçmesin çünkü gördüğünüz gibi hiç yardımcı olmuyor!
Ha sizin aklınızda bir soru daha var tabi. Abim okuldayken nasıl sevgilim var?
Şimdi şöyle biz çok modern bir aileyiz o yüzden abim fazla takılmaz böyle şeylere desem sakın inanmayın! Lannn saçmalamayın beni keser biçer ama işte ne yapacaksınız eşeklik baki kalıyor ben de böyle bir eşektim.
Ah canım kendim ne entrikalar çevirdin abinin ardından. Düşününce abime üzüldüm lan. Ama işte sevgili olduğum kişide keşke bu yaptığım entrikalara değseydi.
Odama geçip telefonumu elime aldım ve bir intikam ateşiyle harlanan cesur, yiğit karakterime bürünüp sadece şaka yapıyorum ben bu saydıklarımın yanından bilem geçmiyorum normal Nil olarak devam diyerekten mesaj yazdım he biraz da havalı olmayı ihmal etmeyelim.
Nil: Başlıyor muyuz? 😎
Çok havalı oldu dkkdkd
Numara Komşum: Başlıyoruz Jen!
Nil: Jen kim lan?
Numara Komşum: La bir film izledim kadın intikam alıyordu adı Jen'di.
Nil: He oky.
Nil: İntikam loading...
İntikamımız acı olacak değil mi dostlar?
Bakalım neler olacak, lan sözde ben yazıyorum ama ben de merak içerisindeyim.
He bu arada yeni bölümün hızlı gelmesini istiyorsanız çevrenize önerin bu beni çok mutlu eder. ♥
La yorum da yapın az sevineyim dkkdkd şaka şaka kafanıza göre takılın seviliyorsunuz ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.