9.1

3.8K 352 258
                                    


Yorum atmamazlık yapmayın bu mini mini minnoş yazarınızı üzmeyin.

Rüzgar'la uzun süre koştuktan sonra bir yere saklanmıştık. Rüzgar telefonunu çıkartıp hızla Umut'u aradı bu sırada dikkatle onu dinlemiştim.

Rüzgar: Umut babam yakınlarda çabuk annem ve Nisa dışarıdaysa onları eve kapatıp kapıyı iyice klitle. Babamın onları görmesine izin verme.

Rüzgar telefonu kapattıktan sonra dikkatle suratına baktım aşırı derecede endişeli duruyordu. Koşmaktan nefes nefese kaldığımız için önce bir soluklandık ardından merak ettiğim soruyu direkt olarak sormuştum.

"Neden babandan kaçıyorsunuz?"

Rüzgar bana dönüp ciddiyetle baktı ardından net bir şekilde "Çünkü pisliğin teki."deyince öylece kalmıştım. Babası için bu sözü söylemesi beni şaşırtmıştı hızla "Neden?"diye sordum.

Rüzgar düşüncelere dalmış bir şekilde konuşmaya başladı. Pür dikkat dinledim.

"Taşınmamızın asıl nedeni babamdı. Anneme hayatı zindan etti. Annem, babamdan o kadar çok şey çekti ki şu an bile hâlâ onun etkisinde."

Rüzgar bir süre durulduktan sonra devam etti konuşmasına.

"Ben o zamanlar çok küçüktüm. Babamın eziyetlerine bile karşı çıkamıyordum. Annemin o yakarışları ve her zaman beni babamdan korumaya çalışması hiç aklımdan çıkmıyor. Benim için o cani adama katlanıyordu... Benim babam tam bir pislikti Nil. Annemi döve döve hastanelik ediyordu. Annem tüm bu eziyetlere ne zaman bir dur dedi biliyor musun? "diye sorduğunda merakla ve üzgünce "Ne zaman?"diye sordum.

Rüzgar gözyaşlarını elinin tersiyle silip "Babam beni okuldan almak isteyip arkadaşının yanına çalışmaya vermek istedi, işte o zaman annem: 'bu adamdan kurtulmalıyız.'demişti. O gün bugündür kaçıyoruz son noktamız burasıydı ve işte Allahın cezası bizi yine buldu."diye sitem ederken bende akan gözyaşlarımı saklamaya çalışıyordum. 

Rüzgarın yaşadığı şeyler çok acı verici ve zordu. Tüm bunlara annesiyle birlikte katlanmıştı kim bilir neler yaşamışlardı, neler başlarına gelmişti? Rüzgarı daha fazla üzmek istemediğim için "Merak etme sizi bulamayacak."diyerek ona samimiyetle baktım.

Rüzgar "İnşallah Nil."dedikten sonra tekrardan bileğimden tutup hızla koşturmaya başlamıştı beni. Evin oraya geldiğimizde Rüzgar bir nebze olsa da rahatlamıştı. Beni eve gönderdikten sonra kendisi eve girip kapıyı kapattı. Az önceki olayı atlatmam zorda olsa sonunda biraz olsun kendime gelebilmiştim. 

Odama girdikten sonra Meriç'e mesaj attım. Telefonum tamirde olduğu için babacığımdan rica etmiştim sağ olsun o da kırmayıp kabul etmişti biricik kızının isteğini. Ne yapayım Meriçsusuz yapamam.  

Nil: Neler yaptın sevdicek 

10 dakika sonra...

Meriç: kimsin?

Pü sana tanımadı bile hayvan.

Nil: Kaç tane sevdicek diyen kız var hayatında lan? 

Meriç: Nil sen misin la?

Nil: başka kim olsun istersin?  

Meriç: Tabii ki de sadece sen ol sevdicek 

Nil: yine yumuşatın beni deli şey 

Meriç: kimsin diye sormamın sebebi sen zannedip başka biriyle konuşmak istememem. 

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin