Yorum ve oy sizlerden, bölüm benden iyi okumalar canlarım ❤
Kendime gelip koşarak Meriç'in yanına gittim. Önünde oturup içten bir şekilde sarıldım. Meriç soluksuz bir şekilde ağlamasını sürdürdü. Onu bu şekilde üzen şeyi merak ediyordum belki de aklına annesi gelmişti onun için çok zor bir durumdu. Bunu ancak yaşayanlar anlardı.
Uzun bir süre öylece kalmıştık Meriç sakinleştikten sonra benden ayrılıp etrafı izlemeye başladı. Hiçbir şey soramadım öylece onu izledim. Bir süre sonra kendiliğinden anlatmıştı.
"Henüz küçüktüm annem öldüğünde. Öldüğünü bir türlü kabullenemedim bizi öylece bırakmasını yediremedim kendime. Annem kanserdi son yılları hep hastanelerde geçti ona doyamadım bile Nil."deyip tekrardan ağlamıştı. Bunları duymak beni çok etkilemişti ben dinlerken bu kadar kötü olduysam Meriç yaşarken ne acılar çekmiştir.
Elimi omzuna atıp "Çok zor şeyler yaşamışsın ben ne ağlama diyebilirim ne de üzülme diyebilirim. Bu acının tarifi yok o yüzden ağlamak istediğin zamanlarda ağla ama hiçbir zaman tek başına bu acıyı çekme ben seninle bu acıyı omuzlamaya hazırım."demiştim.
Kelimeler öylece dökülmüştü ağzımdan. Bunu tek başına kaldırmasına izin veremezdim ona nasıl kıyabilirdim ki?
"İyi ki varsın Nil."deyince Meriç ister istemez gözlerim dolmuştu. O ağlarken ben de onunla ağlamıştım söz de destek olmaya çalışıyordum böyle yaparak daha da katlıyordum acısını. Ama nasıl öylece durabilirdim ki? Sevdiğim adam bu kadar üzgünken nasıl sadece izleyebilirdim?
Uzun süre birlikte denizi izledik dalga seslerinin kulağımıza çarpmasına izin verdik. Biraz daha iyiydi toparlamıştı kendini bu beni mutlu etmişti.
Meriç ayağa kalkıp "Hadi bakalım Nil Erkel ne isterseniz yapalım."deyince ben de ayağa kalkıp "Bence bugünlük bu kadar yeter eve mi gitsek?"demiştim.
Meriç sırıtıp "Yok öyle hesap ödememek için mi yapıyorsun?"diye dalgaya almıştı.
Bu ani duygu değişimleri harbi beni benden alıyordu. Çocuğun sağı solu cidden belli değil he djjdjd
"Tabi tabi hesap ödememek için yapıyorum. Hem zaten 10 TL var bende, sana hiçbir bok alamam."diyerek gülmüştüm. Doğruları söylemek gerek yoksa ortada dımdızlak kalırsın.
"10 TL mi? Ah bir de hava atıyorsun ben öderim diye. Pü sana."
"Ehehehe amacım oraya gidip sana kilitlemekti Meriç Bey."
"Seni bilmem mi ben? Zaten sana ödetmek gibi bir düşüncem yoktu."
"Bunu bildiğim için rahattım."
"Sen de hemen inandın. Valla yalan yok ödetirdim sana."
Tartışma konumuz cidden güzel değil mi?
'Bana ödetmezdin, sana ödetirdim.' Çok efsane bir konu hem bir saat uzatıyoruz cidden işsiziz.
"Aman hadi gidelim üşüdüm zaten."
Ben böyle deyince Meriç tamam demişti. Birlikte usul usul yürümüştük ah ah bir de el ele olsak ne olurdu ki? Nil'den güzel hayaller adlı programımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız görüşmek üzere djjdjd
Uzun zamandır program yapmıyorum bu iyi geldi.
Aaa unutmuşum biz az önce Meriç'le sarıldık dimi? Oha çok güzeldi. Belki destek içindi ama olsundu sonuçta sarıldık bu bile bana yeter. Ah ne mesudum anlatamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Ficção AdolescenteDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.