50 oy sınırı bırakıyorum...
Ders bitmişti yavaştan sıra olmaya başlamışlardı. Bizim mallar öne ben geçecem diye kavga ediyorlardı ön sıraya geçince sanki para veriyorlar aq.
Yüzümü eğip en arkaya geçtim bunları tanımıyorum pozları vermeye çalıştım ama bu biraz imkansızdı. İnsan sınıfındaki malları tanımaz mı? Maalesef ki tanır.
Müdür Bey Amca yerini alıp konuştu. Geçmiş girsin bir saat oradan ayrılmaz.
"Gençler!"
Buyrun benim.
"Bildiğiniz üzere deneme sınavlarında büyük bir başarı sağlıyor okulumuz."
Benim bir bilgim yok harbi mi?
"Bu başarının devam etmesi sizlerin ellerinde."
Elimde bir şey yok göremedim. Harbi espri seviyem yükseklerde her zamanki gibi süperim.
"Bazı öğrencilerimiz de var ki inatla başarısızlığı tercih ediyor."
Evet, o benim. Övme bitmiş sövme başlamıştı devamke...
"Kendinize yazık edersiniz."
Sana ne o zaman, ben kendime yazık etmek istiyorum. Belki zengin koca bulup köşeyi dönecem anasını satayım.
"Bu konuyu fazla uzatmak istemiyorum rehber hocanız sizinle görüşecek ayrıyeten."
He kesin görüşür her zaman bunu diyorsunuz ama ne görüşen var ne de bir şey! Adam çayını alıyor odasına geçip fink atıyor aq sanki bilmiyoruz.
"Diğer bir konuya değinmek istiyorum."
Değinin Müdür Bey Amcacım.
"12. Sınıflar için bir kamp düzenledik Allah'ın izniyle haftaya bunu uygulayacağız. Zaten gerekli bilgiyi öğretemen arkadaşlarımız verdiler."
Sağ olun var olun hadi artık bizi salın. Ortamda büyük bir hareketlilik oluşmuştu. Küçük bebeler neden bizi götürmüyorsunuz diye isyana kalkışmıştı.
Lağnnn sizin yaşınız kaç kesin sesinizi oturun aq bu ne böyle. Ciyak ciyak sesleri çıkarken müdür bağırmıştı "Kesin sesinizi!" Adam haklı gençler dağılın. Devam etti cümlesine "12. Sınıfların son yılı o yüzden onlar gidiyor."
Kısaca bize kışkış diyorsunuz güzel hatırlanmak için yapıyorsunuz az fena değil bu okul he.
İstiklal marşı okunduktan sonra herkes dağıldı abimi bulup yanına gittim "Hadi gitmiyor muyuz?"dediğim de sırıtıp "Hayır sen yürüyerek gideceksin kısaca sabahki hareketinden sonra nah götürürüm."cevabını vermişti.
"Aa ne kadar ayıp bari okulda yapma öğrencilerin duysa neler düşünür."deyince ben, abim kahkaha atıp "merak etme duymazlar senin kulakların gibi keskin değil onların kulakları."
Adama bak lan bana laf çakmaya çalışıyor hayırlı abi diye buna denir. Bir dakika laf çakmaya çalışmıyor direkt çakıyor ah ah yazık bir ben.
"Aman be giderim ben sanki evimiz İsviçrede."
"O zaman yallah."deyip gülümsedi ve devam etti cümlesine "Biraz geç kalabilirim, okulda bir kaç işim var."
"Sorun yok hadi bay."
Yavaş yavaş yürümeye başladım okulun kullanışlı marketinin önüne gelip duraksadım sezdim kesin bir boklar dönecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.