"Ee ne yapalım?"
Rüzgar'ın sorusu üzerine ters ters suratına bakıp durdum. Umut hemencecik "Bence bir yerlerde oturalım bildiğim bir kafe var oraya gidelim ne dersiniz?"deyince başımla onu onayladım.
Meriç hâlâ bizi takip ediyordu ah minnoş kurabiyem yorulmuştur şimdi.
Kendine gel Nil minnoş kurabiye ne lan?
O kadar şeyin içinde buna mı takıldın hıyar iç ses?
İç sesle olan tartışmama son verdikten sonra Umut'un dediği yere gittik. Umut biraz farklıydı sanki hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Lağn sevgin bu kadarcık mıydı pis şey!
Taam belki onu sevmiyor olabilirim ama en azından beni sevdiğini söylediyse hemencecik unutmamalı yanlış mıyım?
Peki çok bencilim haklısınız. İnsanlar yoluna bakmalı doğanın kanunu bu.
Telefona mesaj gelince açıp baktım. Meriçsu mesaj atmıştı.
Benim Deli'm: Nil hadi ya bahane bulup yanıma gel
Nil: Ben istemiyor muyum sanki?
Nil: görüyorsun bırakmıyorlar
Benim Deli'm: offf günümüze sıçtılar
Nil: Haklısın valla
Benim Deli'm: Neyse takipteyim
Benim Deli'm: kaçmaya çalış durmadan bahaneler üret okkey?
Nil: okkey o bende
Benim Deli'm: benimde korktuğum o ya
Nil: kaşınıyorsun
Benim Deli'm: ehehehe sadece şaka
Benim Deli'm: hadi haberleşelim hemen arka masada olacağım bana doğru otur ki gül cemalini göreyim cjjdkdkd
Nil: Salak yia skksks
Benim Deli'm: jdjdmdj
Nil görüldü...
"Ne alırız?"deyince Umut, menüye göz gezdirdim ardından Rüzgar "Ben şekerli kahve alacağım."deyip Umut'a döndü Umut'ta "Bende çay alırım."dedikten sonra ikisi birden bana bakış atmıştı yavaştan menüyü ortaya koyup "Bana da bir bardak su."diyerek gülümsemiştim.
İkinci şaban vakası anasını satayım djdjxjdje
Ben öyle söyleyince Umut ve Rüzgar aynı anda kahkaha patlatıp "Bu iyiydi bayağı iyiydi."diyerek beni ciddiye almamışlardı. Sırıtıp "Ahaha tabii ki iyi. Bende şey alayım şekerli kahve."deyip önüme döndüm.
Meriçsu yavru köpek gibi bana bakıyordu ama ne yapayım onu bile bilmiyordum. Menüyü yüzüne tutmuş bir şekilde beni izlemeye devam etti ben ona o bana bakarkene garson tüm anı bozup "Sizinki de şekerli mi olacaktı?"diye sorunca yavaştan garsona döndüm gözlerimden ateş atmasa da sinir olduğum anlaşılıyordu. Herkes ayağını denk alsın aga!
Dişlerimi sıkıp "Evet şekerli olacak."demiştim.
Garson gidince arada geçen konuşmalara dahil olmuştum.
Umut: Ee çalışmalar nasıl gidiyor?
Rüzgar: Efsane bu yıl tıptayım
"He bende dipteyim."deyince ikisi de gülmüştü. Yalan yok dipteyim sondayım depresyonda değilim aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.