4.0

5.7K 434 200
                                    


Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarım 😘

Birileri hocaya haber vermişti. Hoca gelip Meriç'i revire taşıdı o an ne yapacağımı bilememiştim hızla peşlerinden gittim. Revire vardığımızda Meriç'in kanlı yüzüyle bir süre bakıştım. Göz yaşlarım istemsiz akıyordu durdurmak istiyordum durduramıyordum.

Revirdeki hemşire hemen müdahale etti ciddi bir şey olmadığını söyledi. Elimi kalbime getirip şükürler olsun demiştim.

Hemşire, Meriç'le ilgilenirken kapının önünde beklemeye başladım. Koridorun sonunda Ece ve Mehmet'i görünce koşarak yanlarına gittim. Yürek yemiş bir şekilde Mehmet'i ittirip "Sen ne yaptığını sanıyorsun? Kimsin ki Meriç'e yumruk atıyorsun ha kimsin?"diye sitemler ettim.

Mehmet oh olmuş gibisinden bakıp "Bana çelme taktı ben de ona bir ders vermek istedim."deyince, iyice çılgına döndüm.

Bağırıp çağırıp sertçe göğsüne vurmaya başladım.

"Buna hakkın yok anlıyor musun buna hakkın yok!"

Kendimi ilk defa bu kadar ciddi ve cesur görüyordum. Ece aramıza girip "Meriç nasıl?"demişti. Bu kadarı da olmaz ya! Hem sevgilin onu dövsün hem de nasıl olduğunu sor. Sürtük işte!

"Sana ne? Seni ne ilgilendirir? Bir dahakine sevgiline sahip çık tasmasını takta etrafa saldırmasın."dediğimde Mehmet'in gözünden ateşler atmıştı. Onları dinlemeden ordan ayrıldım revire gidip içeri girdim Meriç gözlerini açmış bir şekilde bana bakıyordu. Yanına yaklaşıp yalandan gülümsedim ağladığımı belli etmek istemeyerek "Sen de çok fıs çıktın ha. Hemencecik bayıldın."demiştim.

Meriç yüzüme iyice bakarak "Sen iyi misin?"diye sormuştu.

"Ahahaha neden iyi olmayayım ki? Hatta dayak yediğin için ayrı mutluyum."

"Yalan söylüyorsun."

"Bunu nerden çıkardın?"

"Ağlamışsın."

"N-ne ben mi? Herhalde iyi değilsin gözlerinde bir problem falan mı oluştu? Dayak sonucu olabilir."

"Nil!"

Gülümsemem solmuştu "E-efendim?"

"Ağladım demek bu kadar zor mu?"

"Zor değil çünkü ağlamadım."

"Taam inandım."

Bu kadar çabuk mu? Eheheh ne bekliyorsam.

"Bir şey soracağım."

"Sorma."

"Sen neden Mehmet'e vurmadın?"

"Vurmamı mı isterdin?"

"Evet yani h-hayır da şey normalde kavgalarda her şey karşılıklı olur o sana vurmuşsa sen de ona vurursun. Sana baktığımda sadece gülüyordun."

"Hiçbir zaman dayak atmam gülüp geçerim çünkü malum ben deliyim."

Bu sözüne gülmüştüm ardından aklıma gelen soruyu Meriç'e sorma gereğinde bulundum.

"Mehmet aniden seni neden vurmaya başladı?"

Meriç tam cevap verecekken "Meriç canım iyi misin?"diye bir ses duydum. Bu Aylin yengemdi duyar duymaz buraya gelmiş ah canım yengem kardeş tabi atsan atılmaz satsan satılmaz ne edecen.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin