Aradan bir kaç gün geçmesine rağmen Rüzgar'a karşı hâlâ mahcup hissediyordum. Aslında Rüzgar beni affetmişti hatta üstüne üstlük okulda iyice popülerliği artmıştı. Kızlar, Rüzgar'ın bu değişimine bayıldığı için ilgi alakayı arttırmıştı. Rüzgar bile böyle olacağını tahmin etmiyordu ve tabi bende.
Rüzgar'la küçüklükte olduğumuz gibi olmaya başladık. Geçenlerde de Umut'un üniversite ikinci sınıf olduğun öğrendim kendisi ayıptır söylemesi hukuk okuyor. Kısaca ikisi de çok zeki. İkisinin arasında ki mal olarak kaldım ah yazık bir ben. Neyseki Meriç'te benden yani o da mal ehehehehhe.
Bu kadar açık sözlü olmamda ne bilim.
Okuldan geleli bir kaç saat oluyordu Sevim Teyze annemi akşam çayına çağırmıştı o yüzden oraya gidecektik. Normalde annemin peşinden hiçbir yere gitmem ama bu farklı bir şey. Sonuçta çocukluk arkadaşımın evi dimi ayol.
Hazırlandıktan sonra canım annemin yanına gittim bücür Emre de mal mal bana bakıyordu. İki gözünü oyacak bir şekilde suratına bakış attım o nasıl bakış bilmiyorum ama değişik bir şey işte anladınız siz jdjjdjsjd.
Emre dayanamayıp o küçük burnunu sokup konuştu.
"Bu halin ne abla? Çok çirkin görünüyorsun."deyince "Seni gebertirim Emre."diye uyarıda bulundum.
Canım annem "Kesin sesinizi!"dediğinde korkudan susmuştum. Yeminle şu hayatta beni en çok korkutan kişi annem. Yani beni, beni Nil Erkel'i düşünebiliyor musunuz?
Haklısınız bende düşünemiyorum o yüzden konu kapanmıştır. Emre'yi gözlerimle döverken sonunda annem hazırladığı kurabiyeyi eline alıp kapıya doğru yönelmişti. Kankasına kurabiye de yapıyor hele hele.
Tam evden çıkacakken telefonum çalmıştı arayanın teyzem olduğunu görünce sırıtmıştım. Anneme önden gitmesini söyledim ardından telefonu yanıtladım.
"Alo teyzecim."
"Nasılsın hayırsız?"
"İyiyim teyzoşum sen nasılsın?"
"Bazı kaltaklar beni aramadığı için iyi değilim."
"Ehe o kaltak ben mi oluyorum?"
"Bak nasıl da kendini biliyor."
"Teyzecim çok haklısın ama bunu telafi edeceğim."
"Orospu tabii ki telafi edeceksin. Anneni de alıp bir akşam buraya geleceksiniz."
"Ha bak o olur. Ne zaman müsait olursun?"
"Valla önce bir ajandama bakmam lazım. Kız sen benimle dalga mı geçiyorsun? Ne zaman müsait olursunmuşmuş gören iş kadını sanacak."
"Pardon, çoğ özür dilerim haklısın birtanem."
"Hemen şirinlik yapma yelloz."
"Aa teyzoş benim her zamanki şirinliğim bilmiyor musun?"
"Ay tamam kapat, kapat haberleşiriz. Gelmezseniz saçınızı başınızı yolarım."
"Anamı da ara ona söyle."
"Kız sence ilk seni mi aradım?"
"Teyze sen az fena değilsin ha. Sırf bende geleyim diye özel olarak aradın."
"Valla yoksa geleceğiniz yok illa özel davet gerekiyor."
"Neyse senin için geleceğim bebeğim. Öpüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Подростковая литератураDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.