Bol bol yorum yapın lütfen ♥♥
Öğle yemeği yaklaştığı için mutfağa giriş yaptım biraz da hamaratlığım konuşsun dimi lan.
Ne yapsam acep?
Düşündüm, düşündüm ve yine düşündüm en sonunda bir karara bağlandım. Merak ettiniz dimi la? Açıklıyorum hazır mısınız?
Pardon da neden bir yarışma programında gibi hissetim kendimi, ben hayırdır? Aslında bir programa katılsam güzel olur he.
Zuhal topal olmaz kaynanam yok. Yemekteyiz olur da onları çekemem be! Yok o olmamış, şu olmamış vallahi kafalarında paralarım yemekleri. Hoşt yani hoşt! Ben yemek yapayım onlar olmamış diye burun kıvırsınlar yeminle o burunlarını koparırım kıvıracak burunları kalmaz! Adam olsunlar akıllı olsunlar.
"Nil neden bu kadar tatava yaptın, katılmayacağın ortada olan bir şey." Konuşanı tanıyorsunuz zaten kendisi benim iç sesim olur. Benimle tartışmayı, bana laf çakmayı, sövmeyi çok sever arada bir över, övdükten sonra pişman olup sözünü geri alır. İşte kısaca böyle geçinip gideriz. İsterseniz size satabilirim?
Allahım sen sabır ver yine başladım mal mal konuşmaya.
Aslında çok normal çünkü ben Nil'im saçmalıklar benim bütünüm jxjsjsjsj
Nerde kalmıştık? He yemek diyordum. Bugün öğlen için nohut ve pilav yapacağım. Canım çekti şimdiden.
Düdüklü kullanmayı önceden sevmiyordum çünkü patlamasından korkuyordum ama zamanla o korkumu yendim ve çok iyi bir düdüklü tencere kullanıcısı oldum. Öhöm öhöm kendimi övmeyi pek sevmem bilirsiniz ama şunu söylemeden geçemeyeceğim, o yaptığım yemek bir güzel oluyor bir güzel oluyor anlatamam tamamen benden kaynaklanıyor bu. İnsanın el lezzeti olması da başka bir şey tabi.
Kız nazar değdirmeyin sakın, sizin saçınızı başınızı yolarım he!
İyide nohutu önceden ıslatmam gerekiyordu ühü ühü kısaca nohutu şimdi yapamam ee ne yapacağım o kadar da havalı havalı anlattım pü bana. Neyse komşuya mesaj atayım belki mantıklı bir yemek söyler.
Nil: Hişt lan bak
Numara Komşum: söyle
Nil: maşallah hemen de cevap verdin kime çevrimiçisin
Numara Komşum: seni hiç alakadar etmez
Nil: Şu an göz devirerek okudum söylediğin şeyi
Numara Komşum: olabiler
Nil: instagramda da yaptığın yorum tam senlikti
Nil: Pü sana
Numara Komşum: biliyorum çok güzel yazdım
Numara Komşum: baktım çocuk kötü yorum yapmış dedim valla yazık bu çocuğa pazartesi okulda Nil bunu yırtar
Numara Komşum: Şaka yoluyla uzaklaştırdım.
Nil:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.