2.2

7.3K 511 192
                                    

Canlarım yorum atmayı unutmayın yorumlarınızı zevkle okuyorum beni bundan mahrum etmeyin olur mu?

Bu sefer Merve'yi ortaya atamazdım. Onu başka bir şeyde kullanırım o yüzden mantıklı bir yalan fırlatmanın vakti geldi. Hazır olun yalan makinası Nil Erkel geliyor...

"Abicim sakin ol önce."

"Sen cevap ver bakim nerdesin? Eve geldim yoksun hem de bu saate kadar."

"Abi ben eve geliyordum teyzem aradı."

Allahım affet.

Devam ettim cümleme "Dedi ki ne zamandır görüşemiyoruz bize gel."

"Sen de yanına gittin yani öyle mi?"

"Aynen öyle bir çay içtik ben de dönüyorum şimdi."

"Teyzem öyle kolay kolay bırakmaz seni, nasıl gelmeyi başardın?"

Tek beni iyi tanımıyor herkesi iyi tanıyor maşallah. Abim çok haklıydı teyzem kolay kolay bırakmazdı orda kalmamız için elinden geleni yapardı. Abimi bekletmeden cevapladım sorusunu.

"Aynen öyle bırakmadı zaten dedi abin de gelsin akşam birlikte gidersiniz hatta dedi gelin burada kalın." Tek nefeste söylediğim cümleyi salıp yeni bir cümleye giriştim.

"Ben de teyzeme yalan söylemek zorunda kaldım."

"Ne söyledin?"

"Sözlüm var çalışmam gerekiyor dedim."

"Neyseki ilk defa doğru bir şey yapmışsın. Bir de teyzemi çekemezdim valla."

Abim böyle söyleyince rahat bir nefes verdim. Teyzemi çok severdi abim, ama o kadar konuşurdu ki teyzoşum abimin başını ağrıtırdı haklı olarak.

Abim konuşunca dikkat kesildim.

"Çabuk eve gel!"

"Geliyorum."

Telefonu kapatıp yürümeye devam ettim. Acaba teyzemi arar mıydı?

Yok, yok aramaz. Ararsa paçasını kurtaramazdı.

□ □ □

Eve gelip köfte ve patates yaptım hamarat olduğumu söylemiş miydim? Biraz övün bakim xd

Sofrayı da kurduktan sonra abim geçip oturdu ardından direkt "Pazar günü Aylinlere gideceğiz."demişti.

Kuru bir öksürük gelmişti bana. Ne diye gidiyorduk ki? Allahım umarım ben gitmem.

"Ben gelmesem?"

"Olmaz."

"Neden?"

"Babası evde değil laf söz olur."

"İyi de kardeşi var."

"Olsun."

"Peki babası nerede?"

"Malum buraya yeni taşındılar."

Eheheheheh bundan benim niye haberim yok?

Normal çünkü benim kayınpederim değil abimin kayınpederi.

Abim hem yiyiyor hem de cümlesinin devamını getiriyordu.

"Babası da Bursa'da kalan akrabalarına veda edememiş. Veda etmeye gitti bir kaç güne dönermiş."

Siz de o boşluktan yararlanıp yemek düzenlediniz çakallar.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin