5.1

5.4K 475 270
                                    


(Nil ve Mehmet son sahne bilginize 👇❤)

1 Kasım 2019 

Abimi beklemeden evden çıktım bugün kendim okula gidecektim. Yürümeye başlamıştım ki arkamdan biri gelip kulağıma fısıldamıştı. 

"Ne oluyor amk?"diye bağırarak arkamı döndüm karşımda Mehmet'i görünce az önceki sözümden dolayı utanmıştım. Mehmet garip garip suratıma bakıp "Sakin ol benim sevdiceğim."demişti.

"Bir an korktum o yüzden öyle söyledim."deyince ben. Mehmet elini omzuma attı şok bir şekilde yerimde kalmıştım bu çocuk delirmiş miydi? Bizim ev çok yakındaydı abim görseydi biterdik.

Hemencecik elini indirdim. Mehmet: "Sevdiceğim kimse görmez bence."dediğinde ters ters bakarak "Sen öyle zannet. Mahalle bile yetiştirir."demiştim.

"Ho hoo milletin işi gücü yok bizi dikizleyecek."

"Tam da öyle yapacak Mehmetcim."

Birlikte yürümeye devam etmiştik okula geldiğimizde o önden sınıfa geçmişti ben de arkasından. Aslında sınıftaki herkes biliyordu ama dışarıda hocalar olduğu için ve de malum benim abimde bu okulda öğretmen olduğu için biraz daha dikkat etmemiz gerekiyordu. Ah şu yaşadıklarıma bir bakın hele. 

Sınıfa girdiğimizde birbirimize bakıp sırıttık ardından Mehmet gelip sarılmıştı. Lan ne ediyon kendine gel çocuklar burda. 

"Öhö öhö."diye sesler yükselmişti sınıftan. Hemen Mehmet'ten ayrılıp koşarak sırama geçtim. Yüzümün kızardığına yemin edebilirim ama şu an için kanıtlayamam.

Mehmet yanıma gelip masamın üzerine oturmuştu ardından da beni izleyip "çok güzelsin."demişti.

Gözlerimi kaçırarak "Sen de çok yakışıklısın."demiştim.

Zil çaldıktan sonra o kendi yerine geçmişti hoca derse girip ders anlatmaya başlamıştı Mehmet'i dikizleme modu aktifleşmişti.

Mehmet'i izlerken Mehmet'te dönüp bana bakmıştı o an yüzüm haddinden fazla mutlu görünüyordu. 

Derslerimiz hemen hemen böyle geçmişti ben Mehmet'e, Mehmet bana derkene öğleden sonra olmuştu ve beden eğitimi dersine girmiştik.

Mehmet ilk beden dersinde futbol oynamıştı ben de onu desteklemiştim. Mehmet'i destekleyen kızları da yolmuştum. İkinci beden dersimizde de Mehmet benimle vakit geçirmişti. Birlikte spor salonunda oturup uzun uzun konuşmuştuk. Arada da dizi sahnelerinde yaşanan 10 dakikalık bakışmaları yapmıştık. Harbiden çok saçmaydı 10 dakika bakışma ne amk? Herhalde konuşacak konumuz kalmadı o yüzden bakışmayı tercih ettik eheheh bak bu iyiydi. 

Teneffüs olunca sınıfa çıktım. Mehmet, Can ve diğer arkadaşlarıyla spor salonunda kalmıştı bu sırada Merve yanıma gelip "Nilcim beş dakikalığına telefonunu alabilir miyim?"deyince "Neden?"diye sormuştum.

"Benim telefonum kayıp da giyinme odasına bakacağım senin telefonunla çaldırırsam daha kolay bulurum."

"Peki canım al."

"Şifre ne?"

"1903"

"Tamamdır canım sağ ol."

"Rica ederim."

Merve gidince başımı sıraya yaslayıp öylece durmuştum...

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin