1.3

8.1K 539 165
                                    


Sabahın erken saatinde uyandım neden mi? Lan okul var okul, oğull! Başka nedene gerek var mı? 

Sıkıştığımı anlayınca tuvalete koştum. Cağnım abim yine zamansız bir şekilde tuvaletteydi. Kapıyı hayvan gibi çalıp tekmeledim. Abimin çıkmaya niyeti yoktu.

"Abi Allahını seversen çık altıma yapacağım."deyince ben, abim yavaştan çıktı. Bana sırıtıp "Dikkat et bayılabilirsin!"dediğinde midem ağzıma gelmişti. Koşarak gidip mandal sepetinden bir mandal çıkardım burnuma takıp tuvalete girdim.

Oha amk bu ne koku? Mandal taktım onu bile ezdi geçti. Yeminle iç organlarıma zarar bunlar. Hepsinin parasını senden alacağım abi görürsün! 

Küfürler ederek çıktım. Herkesin aklında bir soru var sıçtın mı? Tabii ki sıçtım djjdjd 

Abime aptalca bakıp ( mesajı aldınız jdjdjdj) kahvaltıya oturdum. Daha fazla dayanamayıp "Abi ne yaptın, bizden gizli keçi mi kemirdin?"dedikten sonra devam ettim "O ne kokuydu." 

"Sus kız sana ne? Ben abiyim mecbur katlanacaksın."

"Eyvallah ben katlanayım ama yengeme yazık ya bir ömür bu kokuyu çekecek."

"Güldürme beni."deyip kahkaha attı ve sözünün devamını getirdi "Ne zamandır bu kadar düşüncelisin?"

"Her zaman."

"Ehehehe yav he he"diyen iç sesim valla yine haklıydı. 

Eminim abimde öyle diyordur neyseki dışından söylemedi. 

"Hadi hızlı yap kahvaltını hazırlan da çıkalım."

"Taam."

"Taam?"

Hay senin ağzına eşek arısı soksun emi komşu! Bana alıştırdığı şeye bak pü.

"Yani tamam."

"İyi o zaman bir dahakine tamam dersin."

"He derim."

Kahvaltım burnumdan gelmişti şaka şaka gayette ağzımdan girip mideme kadar ulaşmış ardından idrar yoluyla sıçılmıştı öğk igrençleştim çoğ pardon. 

Hazırlanıp aynada kendimi süzerek konuşutum "pü pü maşallah bu endama bu güzelliğe bak. Allah özene bezene yaratmış."

Günlük övme işlemim de bittikten sonra üzerime yağmurluk tarzı bir şey aldım. Sonbahardaydık kıçımın donmaması için gerekli. 

Kapıyı kilitleyip arabaya doğru gittim. Param bitmişti biraz abimden harçlık koparmam gerekiyordu. 

Bir anlığına "Hey corç versene borç."diyesim geldi ama demedim içimde tuttum herhalde kabız olacağım bu gidişle xd 

Tatlı tatlı sırıtarak abime baktım abim de hemencecik anladı. Beni benden iyi tanıyor aq

"Tamam sulanma al şu 20 TL yi üstünü getir."

"Altını getirsem?"

Minnacık 20 TL veriyor bir de üstünü istiyor gün geçtikçe cimrileşiyor hığ.

"Malum yakında düğünüm var sana verip de heba mı edeyim canım paramı."

Pü ayıp ayıp bari gözümün içine baka baka deme.

"Aman istemiyorum al şu 20 TL ni de ben aç kalayım."

"Duygu sömürüsü yükleniyor..."

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin