Yorumlarınızı bekliyorum...
Mehmet bunun ne anlama geldiğini çok iyi biliyordu o yüzden şaşırmış ve üzülmüştü. Belki de üzülmemişti. Yok be ne üzülecek pislik işte bilerek soruyor.
Mehmet hızla kolumdan tutup beni götürmeye çalıştı Meriç şaşkınlıkla ona bakarken aniden diğer kolumu da o tutmuştu. Oha en bi sevdiğim şey oluyor dizilerde izlediğim sahneyi yaşıyorum iki erkek vahşi cazibeme dayanamayarak benim için kavgaya tutuşuyor.
Tövbe estağfurullah ben ne diyorum böyle. Hem bu salak Mehmet kolumu neden tutuyor hadi Meriç tutsun ona zafım var sana ne oluyor Mehmet?
Ortada öylece kalmıştım ikisine de konuşma yapmam şart oldu bırak desem yine de bırakmazlar ama maksat söyleyeyim.
"İkinizde kolumu bırakır mısınız?"
Ehehehhe benim için kavgaya tutuşacaklar Nil benim, Nil benim diye.
İkisinin de yüzüne baktım ardından tepkilerini ölçtüm birbirlerine sinirle bakıyorlardı ama ben bırakın deyince ikisi de aynı anda kolumu bırakmıştı. Ne yani bırakın deyince bırakacaksanız tutmanızın ne anlamı var ki? Neden, nedennnn beni dinliyorsunuz boklar tutsanıza Nil benim desenize ardından da ben de gelip hayır Nil benim diye espri patlatsam.
Tabii ki böyle bir şey yapmam. İkisine göz devirerek baktıktan sonra Mehmet konuşmuştu.
"S-sen gerçekten heyecanlanıyorsun. Bir ihtimal bana inat yapıyorsun sanmıştım meğer öyle değilmiş. Sen bu çocuğa gerçekten aşık mışsın."
Ohaaa salak ne diyorsun Meriç şimdi ne düşünecek? Ah Allahım cidden başıma gelmeyen kalmıyor. Hem bu gerizekalı ne diye bunları söylüyor zaten sevgili olduğumuzu biliyor.
Meriç'e dönüp baktım yüz ifadesi çok garipti ama ona rağmen konuşmuştu.
"Ne bekliyorsun? Sevgili olduğumuz için normal değil mi beni sevmesi ve benim yanımda heyecanlanması."
Mehmet sinirle "Zaten ne bekliyorum ki? Asıl onu sevmemen garip olabilirdi. Beni kullandın sevmiş gibi yaptın şimdi de onu gerçek anlamda seviyorsun belki de sevmiş gibi yapıyorsun."
Ne!? Mehmet ne saçmalıyorsun cidden? Sevmiş gibi mi yaptım? Allahım sen sabır ver bu çocuk ya ne dediğini bilmiyor ya da safa yatıyor.
Meriç beni kenara çekip "Seni kullanmış hali buysa kullanmamış halini merak ediyorum cidden."deyince sırıtarak ona baktım beni korumayı da iyi biliyor hayvan. Meriç cümlesine devam edince tekrardan dinlemeye başlamıştım.
"Hem ben Nil'in sevgisinden şüphe etmiyorum. Bana bakışı bile beni ne kadar çok sevdiğini gösteriyor."
Lan duygulandım. Yalandan olsa bile güzel şeyler söyledin hem de sevgime güvenmeye bir zamanlar aşkından öldüğüm kişiye.
Bu Mehmet'le daha fazla yüz yüze kalmak istemiyorum ciddi anlamda canımı sıkmaya başlamıştı hemen ordan ayrıldım peşimden Meriç'te gelmişti Mehmet'in olduğu yerden uzaklaşınca Meriç'e dönüp "Teşekkür ederim."demiştim.
Meriç "sorun yok."dediğinde "Hassiktir."diye geçirmiştim. Aklıma kahvaltı gelmişti tüm her şeyi orda bırakmıştık Meriç "Ne oldu lan?"deyince koşturarak Mehmet'in olduğu tarafa gittim. Allah bilir Meriç şimdi ne düşünüyordur. Meriç'te koşarak ardımdan gelmişti merakalı çocuk.
Gittiğimizde Mehmet orda yoktu. Lan ne çabuk gitti.
"Niye geldik buraya yoksa Mehmet'e söyleyeceklerin mi vardı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Ficção AdolescenteDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.