Gürcan dışarıya çıkıp Gürkan'ı aramıştı o anki duygu yüküyle.
"Sana tek bir soru sorcam" dedi Gürcan açıldığını fark eder etmez."Hayırdır" dedi Gürkan böyle bir cevap beklemediği için.
"Hande'ye aşık mısın?" Diye sordu Gürcan. Bu sorunun cevabını hayır olarak yanıtlaması için can atarken buldu kendini hemen ardından.
"Bu nerden çıktı? Hande iyi mi abi? Söyledin mi yoksa?" Dedi Gürkan panikle. Gürcan yukarda Hande'nin Ayhan ile birlikte gayet iyi durumda olduğunu ama içten içe canı yandığını az önce gayet net anlamıştı yanlışlıkla ağzından kaçırdığı laf sayesinde.
"Sen benim soruma cevap ver" dedi Gürcan.
"Seviyorum evet. Bu sefer gerçekten aşık oldum birisine. Hande'ye aşığım" Dedi nefes verip Gürkan.
Gürcan'ın içi daraldı. Öfkelendi, sinirini ise o anda "ulan var ya sen aptalın tekisin" diyerek çıkardı Gürkan'dan. "Dakika bir gol bir yanına yanaşan kızın. Sende gram akıl yok, gram. Senin ben kalıbına tüküreyim. Gerizekalı, beyinsiz. Bu mu sevmek lan? Bu mu aşık olmak. Arayıp iyiyim demek çok mu zor? Neden cevap vermiyorsun kıza?" dedi Gürcan. Etraftaki insanlar Gürcan'a bakmıştı bağırdığı için.
"Abi. " dedi Gürkan. Sesi titreyerek çıkmıştı.
"Oğlum madem aşıksın niye kendini ateşe atıyorsun şimdi? Başka şekilde hallolurdu her şey. Hiç mi örneği yok dünyada?" dedi Gürcan.
"Hande ile her şey yolunda olsun olmasın, Sinem yanımda olan herkesle uğraşırdı" Dedi Gürkan.
"Bu olanların sebebi sensin biliyorsun değil mi? Sinem seninle evlenebilmek için bu durumdan yararlanacak ve sen korkuyla ona teslim olacaksın" dedi Gürcan.
Ardından bu acı gerçek yüzünden Hande'ye üzüldü. "Evin içinde toz tanesinden çok olan o ağır süslü edebi cümlelerine ev sahipliği yapan kitapların bir işe yarar da fikir üretirsin umarım.Hande şuan iyi ama aklında sürekli senin olduğun belli. Aşık ulan kız. Hiç bir şeyden haberi olmadan seni seviyor lan. Telefonun başında bekledi tüm gün bir tane mesaj gelse diye senden""Ben şuan çok mu iyiyim sanıyorsun?İçim acıyor içim" diye de bağırdı Gürkan.
"Tamam tamam" dedi Gürcan Gürkan'ın ses tonundan etkilenip. Ağlıyor olabilir diye düşündü. "Ben Bircan'ı gördüm burda da ondan sinirim. Üstüne gitmek istememiştim"
"Sen nerdesin?" Dedi Gürkan. "Nerde denk geldiniz?" Diyerek burnunu çekti.
"Ayhan'ların yanına geldik" dedi Gürcan.
"Hande'yle mi?" Dedi Gürkan.
"Evet" dedi Gürcan.
"Ayhan'ların oraya gidiyorsun ki abi? Bircan'ın gelceği belli. Resmen davetiye atmışsın" dedi Gürkan.
"Kaç yıl geçti. Bazı şeylerin değişeceğini düşünmüştüm. Neyse. Kapatıyorum şimdi. Hande'yi de alıp otele geçeyim. Yalnız bıraktım kızı yukarda" dedi Gürcan.
"Abi" dedi kapatmasını istemediği için aniden araya girip.
"Efendim" diyince Gürcan "sen hani dakika bir gol bir yanına yanaşan dedin ya. Orda kast ettiğin şey neydi?" Diye sordu.
Gürcan ne cevap vereceğini bilemedi. "Anladın sen işte" dedi Gürcan.
"Anlayamıyorum senin yanındayken nasıl böyle bir şey olabilir? Hem Hande birilerini yanına yaklaştırmaz. " dedi Gürcan.
"Hande'nin insanları kendine çeken bir tarafı var. Bir şey yapmasa bile insan... Büyüsüne kapılıyor" dedi Gürcan. Hande'den bahsederken hissettiği heyecandan dolayı utanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDINDAKİ AŞK
FantasyFerhat ile Şirin Kerem ile Aslı... Her aşkın kırıntısından bulabileceğiniz bir kitap.