Hande öpücüğe karşılık verince Gürcan elini Hande'nin beline atıp onu kendine doğru çekti. Bedenleri birbirine çarpmıştı. Hande bu öpücüğün etkisiyle ellerini Gürcan'ın boynuna koymuştu.
Gürcan elinin altındaki tişörtü kavradı. Hande hafifçe geri çekilmişti ama devam etmek istediğini Gürcan'ın beline koyduğu elleriyle belli etmişti. Gürcan bu fırsattan faydalanıp Hande'nin tişörtünü çıkarttı. Sanki kaçmasından korkup tekrar kendine çekmişti onu. Tek eliyle belinden tutup kaldırdı, diğer eliyle de bacaklarını beline doğru çektirdi. Hande bacaklarını Gürcan'ın beline doladı. Gürcan öpmeyi sürdürürken merdivenleri çıkmaya başladı.
Hem korkuyor hem de devam etmek istiyordu. Hande'nin karşılık vermemesi gerekiyordu. Ama Hande de devam ediyordu. İkisi de yanlış olduğunu bile bile buna devam ediyorlardı.
Gürcan , Hande'yi yavaşça yatağa bırakıp kendi tişörtünü çıkarttı bu sefer. Hande bu sırada pantolonundan kurtulmuştu. Gürcan üzerine doğru eğilip göğsünü kavrayıp boynunu öpmeye başladı Hande'nin. Her bir noktasının tadına bakmak istiyordu. Elini hareket ettirdikçe Hande'nin kıvranışıyla zevkle doluyordu. Hande belinden tutup Gürcan'ın dudaklarına yapıştı.
Gürcan elini Hande'nin iç çamaşırından içeriye yavaşça sokmaya başlayınca Hande inlemeye başladı. Gürcan, Hande'nin kendinden geçtiğini izlerken dudaklarını ısırdı istemsizce.
Hande'nin yastığı sıkıca tuttuğunu görünce elini tutup fermuarının üzerine koydurdu. Hande duraksayınca Gürcan da elini çekti. Kızacağını beklerken, düşündüğünün tam tersi oldu. Hande yatakta doğrulup Gürcan'ın fermuarını açmaya başladı.
Hande'nin dudaklarını hissettiğinde ise ilk defa birisiyle birlikteliğinden bu kadar çok zevk aldığını fark etti. Hande'nin saçlarını kavrayıp hızlanması için onu destekledi. Hande'nin vücudunun her bir kıvrımını inceliyor, zihnine kazıyordu. Daha fazla dayanamayıp Hande'yi çevirdi. Kalçasını Hande'nin beline dayadı. Hande kollarını geriye doğru atarken Gürcan ise çenesini boynuna dayadı. Boynunu öperken "buna devam etmek istiyor musun gerçekten?" Diye sordu Gürcan.
Bir sonraki adımın asla geri dönüşü yoktu. Bunu ikisi de çok iyi biliyordu. Bu adım bile fazla olduğu halde...Hande Gürkan ile arzuladığı duyguları Gürcan ile paylaşıyor olmaktan pişman değildi. Gürkan'a karşı ,çok değil, bir kaç dakika önce pişmanlık beslerken şuan bu hisleri tamamlamak istiyordu. Değişen duygularını umursamadan ve konuşmadan bu soruyu iç çamaşırını çıkartarak cevaplamış oldu.
"Emin misin Hande?" Dedi Gürcan kalp atışlarını duymazdan gelerek. Onu böyle görmenin hayalini kurarken şimdi karşısında,yatağındaydı. Dokunmak için yanıp tutuşuyordu. Hande yatağa uzanıp elini uzattı Gürcan'a doğru.
Gürcan, Gürkan'a edeceği ihanet ile çalkalanıyorken bu güzelliğin tadını çıkarmak için daha fazla dayanamadan tekrar üzerine doğru eğildi.
Hande'nin tekrar tüm vücudunu öpmeye başladı. Dudakları alev gibi yanıyordu. Hande'yi kana kana içerken,Hande'nin onu sıkı sıkı tutması daha fazla heyecanlanmasına neden oluyordu.Hande'nin yüz ifadesi endişeli bir hal alıp korkuyla Gürcan'ın belini ittirince, tek vücut olmadan önce fark ettiği gerçek ile sarsıldı Gürcan.
"Hande ilk mi?" Diye sordu. Hande başını sallayınca direk yanına uzanıp kolunu başının altına geçirdi."Bilmiyordum" dedi Gürcan nefes nefese. Kendini tutmaya çalışıyordu.
"Sorun değil" dedi Hande yüzünü koluna sürtüp.
"Hayır, bunu sana yapmak istemiyorum. Devam etmeyeceğim" dedi Gürcan tavana bakıp sakinleşmek için kendini zorlarken.
"Daha önce birisiyle yatmış olmam bir şeyleri değiştirir miydi yani" diye çıkıştı Hande.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDINDAKİ AŞK
FantasyFerhat ile Şirin Kerem ile Aslı... Her aşkın kırıntısından bulabileceğiniz bir kitap.