Hande, uykusundan bagajın sertçe kapanmasıyla uyanmıştı. Gözlerini açtığında karşılaştığı manzara oldukça tanıdıktı. Hızlıca kemerden kurtuldu. Aşağıya indi hemen.
"Buraya neden geldik?" Diye sordu Hande.
"Bir şeyler içeriz diye düşünmüştüm" diyince Gürkan, "yoldan geldik ve bütün gün gezdik. Benim uyumaya ihtiyacım var"dedi Hande. Bir ihtimal de olsa Gürcan'ı görmekten korkuyordu. Yüzleşmek istemiyordu.
"Uykunu aldığını düşünüyorum. Yol boyunca kesintisiz uyudun" dedi Gürkan kaşlarını havaya kaldırıp.
"Yorgunum. Gerçekten bu ortamı kaldıramayacak bir durumdayım." Dedi Hande elini kendi boynuna koyup.
"Peki. Otele geçip dinlenebilirsin. Ben taksiyle dönerim" dedi Gürkan araba anahtarını ona uzatıp.
"Hangi otel" dedi Hande.
"Abimle kaldığınız otel. Oda numarası da üç bin sekiz." diyince Gürkan,Hande'yi sıcak bastı. Bunu neden yapıyordu anlam verememişti.
"Gürcan'ın kaldığı odanın yanı. Şimdi de orda mı?" Diye sordu Hande.
"Bilmiyorum. Nerde olduğunu bilmiyorum. Ne yaptığını bilmiyorum. Ulaşamıyorum. Sadece bu şehirde olduğunu biliyorum" dedi Gürkan. Hande sadece yutkunmuş, tepki vermemişti.
"Git hadi sen" dedi Gürkan. "Ben de geç kalmadan dönerim"
"Bu gün perşembe" dedi Hande içinde bastırmaya çalıştığı konuyu açığa çıkartıp.
"Yani?" Dedi Gürkan.
"O kadın da burda. Perşembe günleri burda oluyormuş" dedi Hande bildiği mevzuyu anlatıp.
"Bircan mı?" Dedi Gürkan anında anlayıp.
Hande sakince kafasını sallayarak ismi onayladı.
"Abimin nerde olduğunu bilirse o bilir. Kaybolmak istediği belli"diyince Gürkan, Hande sinirle çıkıştı. "Buraya abini bulmak için mi geldin?" Dedi."Tam olarak sayılmaz" dedi Gürkan. "Ama gelmişken de onun iyi olduğundan emin olmam lazım. Böyle ortadan kaybolduğu hiç olmamıştı" diyince Gürkan, Hande "polise neden gitmiyorsun?" Dedi.
"Sırf bunu yapmayalım diye arkadaşım ile haber gönderdi ya işte." Dedi Gürkan.
"Belli ki bir şeylerden uzaklaşmak istiyor.Rahat mı bıraksan acaba biraz?" Dedi Hande.
"Bir şeylerden değil. Birinden uzaklaşmak istiyordur" diyince Gürkan, Hande kendini bayılacak gibi hissetti.
"Kimden?" Diye sordu Hande.
"Benden uzaklaşmak istediğini anlamamak için aptal olmak gerekir" diyince Hande gülmeye başladı. Bilmiyordu. Yaşanılanları bilseydi böyle bir cümle kurmazdı diye düşündü.
"Neye gülüyorsun?" Diye sordu Gürkan.
"Sebebi ne bilmiyorum Gürkan ama bulunmak istemezse böyle araman boşuna kürek çekmek olur. Bircan mı bilecek gerçekten nerede olduğunu? Azra bile daha mantıklı bir isim" dedi Hande.
"Hiçbir şey bildiğin yok" dedi Gürkan.
"Gürcan'ın anlattığı kadarını biliyorum sadece" dedi Hande.
"Abim Bircan'a takıntılı. Hala ismi geçtiğinde eli ayağı titriyor. Bir yere kaçmak birinden kaçmak istiyorsa geleceği ilk yer onun yanı olur" dedi Gürkan. Hande ister istemez İzmir'e geldiklerinde yaşadıklarını hatırlıyordu, bir de evde yaşanılanları. Bircan konusunda yanıldığını düşünüyordu Gürkan'ın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDINDAKİ AŞK
FantezieFerhat ile Şirin Kerem ile Aslı... Her aşkın kırıntısından bulabileceğiniz bir kitap.