"Hande" dedi Gürcan tam kapıyı açmaya yeltenirken Hande.
"Efendim" diyince Hande, "Bircan'ı biliyorsun" Dedi.
"Tabii ki" dedi Hande, oldukça ciddi Gürcan'ın ne diyeceğini sabırsızlıkla beklerken."Gürkan ile spordayken bana koşu bandında koşan Bircan'ı gösterip geceyi Bircan ile geçirdiğini söyledi." Dediğinde Hande'nin kaşları çatıldı.
"Nasıl yani" dedi Hande."Tesadüfi olarak sevgilimle kardeşimin yattığını öğrendim" diyip nefes aldı derince Gürcan. Hande'nin tüyleri diken diken olmuştu bu konu açılınca yine.
"Kendi arkadaşlarıyla iddiaya girmiş bu iki kardeşi de elde ederim diye." Dedi Gürcan."Şimdi" dedi Hande yutkunup. "Şimdi yine..." Hande konuşamıyordu boğazları ağrımaya başlamıştı.
"Evet yine benzer olayla sınanıyoruz." Dedi Gürcan kesik kesik nefes verip. "Hatta daha beteriyle. Ona ait olanı bile bile çaldım" dedi gözleri doluyken.
"Gürcan bu işe artık son vereceğim merak etme" dedi Hande arabadan inip.
Birkan ile Gürkan'ı takip ettiği bara geldiğini kapıdan içeriye girerken fark etti."Burdan küçük hanım" dedi Gürcan merdivenleri işaret edip. Hande küçük hanım lafının üzerine ters bir bakış attı.
"Bakma öyle öperim burda seni" dedi belini kavrayıp Hande'nin hızlıca arkasından çıkıp merdivenleri."Benim cesaretim var, senin var mı?" Dedi Hande.
"Yeterince aşağılık birisi oldum. Alçaklığın da bir haddi olsun bırak da. " dedi Gürcan.
"Ne güzel laf soktun" dedi Hande.
"Sen dediğin gibi özgürsün. İstediğin kişiyle birlikte olursun" dedi Gürcan.
"Hiç kendimizi kandırmayalım. Ben de abisiyle yatan kız oldum" dedi Hande. "Henüz yatmadık. Bu sayılmaz bence" dedi Gürcan kaşlarını çatıp.
"Gürcan"diye çıkıştı Hande.
"Tamam tamam. Ben burdayım. Hemen karar verme söylediklerini dinledikten sonra. İçinden geldiği gibi davran. Ne istiyorsan ve nasıl mutlu olacaksan" Dedi Gürcan bar masasını işaret edip. İşaret ettiği yere doğru baktı Hande.
Hande, Gürkan'ın yanına doğru ilerledi. "Hoşgeldin Hande" dedi Gürkan sarılmak in kalkıp ama Hande direk onu durdurdu. İçindeki hisleri bir saat önce ölmüştü. Gürcan bütün hisleri kendine çekmişti. Hande bunun nasıl olduğuna anlam veremiyordu.
"Geldiğin için teşekkür ederim. Nasılsın?" Diye sordu.
"Berbat" dedi Hande elini boynuna koyup. Gürkan'ın önündeki shot bardağını kendi önüne çekti.
Gürkan derin bir nefes verip "sen içmesen daha iyi olur" dedi.
"Çok ısrar ettin. Nedir bunun sebebi?" Dedi Hande ve shot bardağını kafasına dikti.
"Konuşacağız" dedi Gürkan ellerini saçlarının arasına daldırdı.
"Ee yurt dışına çıkmaya mı karar verdin? Üniversiteden kabül de aldın bugün." Dedi Hande. O an aklına gelince direk kendini başka bir şey düşünmeye zorladı.
"Bunu nerden biliyorsun?" Diye sordu Gürkan.
"Bilgisayarının ekranında bir bildirim belirdi. Başvurunuz onaylandı." Dedi Hande eliyle onu işaret edip.
"İtalya" dedi Gürkan gülümseyip. Elini cebine attı. "Yeni bir başlangıca var mısın benimle? En sevdiğin yerde, her şeyden ve herkesten uzakta" diyip kutuyu açıp Hande'nin önüne sakince bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDINDAKİ AŞK
FantasyFerhat ile Şirin Kerem ile Aslı... Her aşkın kırıntısından bulabileceğiniz bir kitap.