L

30 6 0
                                    

"Umarım arkadaş olduğumuz için sürekli dışarı çıkartmak istemezsiniz"dedi Hande gülüp.

"Şartın bu mu?" Diye sordu Gürkan.

"Hayır. Beni tanıdığınız kimseyle tanıştırmayın. Yani yakın arkadaşlarınızla, varsa sevgilinizle yada olur da denk gelir bir şekilde ailenizle" dedi Hande.

"Neden?" Diye sordu Gürkan. Kaşları çatılmıştı böyle bir isteğin ardından.

"Ben sizin hayatınıza girmek istemiyorum. Siz benim hayatımıza girmek istediniz. Öyle olsun" dedi Hande.

"Hande bu seninle arkadaş olmamızı engeller" dedi Gürkan.

"Arkadaşlık buna mı bağlı?" Diye sordu Hande.

"Neden hayatımda geçici olmaya çalışıyorsun? Bunu istemiyorsan söyle de boşuna çırpınıp durmayayım. Sevgilin mi var? Ondan mı?" Diye sordu Gürkan.

"Hayır yok benim sevgilim" dedi Hande direk itiraz ederek.

"Beni mi sevmedin?" Diye sordu .

"Hayır sevdim." Dedi Hande

"O zaman neyden dolayı istiyorsun bunu?" Diye sordu.

"Arkadaş olduğumuzun gizli kalmasını istiyorum sadece. Siz hiç korkmuyor musunuz akademik kariyerinizin zarar görmesinden?"  Diye sordu Hande sonra düşüncesizce konuşmasından rahatsız olup gözlerini kaçırdı. Utanmıştı dediğinden.

"Yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum Hande ben." Dedi Gürkan. "Arkadaş değil de sevgili olursak sorun olur o. Yada senin gidip beni şikayet etmen gerekir" dedi.

"Öyle bir şey yapmam da yani yanlış anlaşılmasından korktuğum için yada size zarar gelmesinden böyle bir şey istedim" dedi Hande.

"Sorun olmaz. Bilinçsizce hareket etmem" dedi Gürkan.

Hande sessizce kutuya defteri ve siyah kurdeleyi yerleştirdi. Arka koltuğa koydu sonra kutuyu. Yaşadığını hem istiyor hem de korkuyordu. Gürkan'ı hayatına alabilirdi. Aldığında da şimdikinden daha iyi gelebilirdi. Ama içinde bir korku vardı. Sanki arkadaş olmaları yasakmış gibi geliyordu.

"Hadi gidelim şu festivale" dedi Hande. Gürkan gülümseyip arabayı çalıştırdı. Radyo yine çalmaya başladığında Hande kendini salmak için elinden geleni yapıyordu. İçinden geldiği gibi davransa istediği olacaktı aslında ama beceremiyordu.

Hande geçtikleri yolun büyüsüne kapılıp "ne kadar güzel bir yer" dedi cama yapışıp.

"İnmek ister misin?" Diye sordu.

"Böyle giderse festivale katılamadan geri döneriz. Ama vaktimiz varsa durabilir misin?" Diye sordu Hande.

Gürkan başını sallayıp arabayı durdurdu. Hande inip etrafında döndü. Ağaçların koyu yeşilden açık yeşile geçişini, güneşin ise bulutların arasından süzülüşüne aşk dolu bakmaya başladı. Manzaranın etkisiyle kendi etrafında döndü.

"Kafayı yersin bu manzarada" dedi Gürkan arabaya yaslanıp.

"Keşke telefonum yanımda olsaydı" dedi Hande. "Bu görüntünün hafızamdan silinmesini istemiyorum" dedi hemen ardından.

"Al" diyip kendi telefonunu uzattı Gürkan. "Şifre sıfır iki sıfır dört doksan iki" dedi.

"Yirmi dokuz yaşınızda mısınız?" Diye sordu Hande.

"Evet" dedi Gürkan, Hande telefonu alırken. Sonra bagajına yöneldi Gürkan. Hande telefonun şifresini girip kendi instagramına girdi. Ama bunu yaparken "kendi instagramıma giriyorum." Dedi.

ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin