Konu konuyu açmış bir kaç saat çoktan geçip gitmişti. Geri dönmek için herkes ayağa kalktığında Hande, Gürcan'ın o kızla beraber konuşmasını izliyordu.
"Azra'yı sevdin mi?" Diye sordu Gürkan yaklaşıp Hande'ye.
"Sevimli" dedi Hande gülümseyerek. Kızın kötü bir yanını görmemişti. Gayet tatlı ve konuşkan bir kızdı.
"Ben çok sevdim. En azından birisini bulması bile şükür sebebi" dedi Gürkan.
"Niye ki?" Diye sormuştu Hande ama sorusu Gürcan'ın onlara doğru yaklaşmasıyla boşlukta kaybolmuştu.
"Sana geçelim mi? Dördümüz bir şeyler yaparız" dedi Gürcan.
"Çalışmam gerek. Gelcekseniz gelin ama yine de " dedi Gürkan ilerlerken arabaya doğru.
"Kaç saat çalışman gerek?" Dedi Gürcan duraksayıp.
"İki saati bulur" dedi Gürkan. Hande çalışacağı saati nasıl hesaplayabiliyor diye düşündü. Hiçbir zaman çalışma programına uyamazdı Hande.
"Azmış, Hande'yi alalım biraz dolaşır sana geçeriz olmaz mı?" Diye sorunca Gürcan, "Hande'ye sorsana" dedi Gürkan.
"Olabilir neden olmasın. Senin için de bir sorun yoksa" dedi Hande Gürkan'a bakıp.
Amacı Gürcan'a laf söyleyeceği bir açıklık aramaktı. Kendisine Gürkan konusunda çok yüklendiği için Gürcan, Hande de bir açıklık arama yarışına girmişti kendi içinde.
Tüm bu süreç boyunca da dikkatlice dinlemişti onları. Bu yüzden fazla konuşmamıştı.
Ve şimdi direk kabul etmek istemiyordu her şeye hevesli görünmemek için."İstiyorsan neden olmasın. Benden izin almak zorunda değilsin" Dedi Gürkan. Hande'nin kafasını dağıtmaya ihtiyacı varmış gibi düşünüyordu zaten Gürkan.
"İzin almak için söylemedim. Sen de sonradan onlara katılacaksan katılırım ama katılmayacaksan başka bir zaman görüşürdük" dedi Hande ilerlerken.
"Bana geleceksiniz zaten. Bir şeyler içer film izleriz. İyi olur. " dedi Gürkan.
"O zaman sen bizi merkezde bırak." Dedi Gürcan ve Azra'nın yanına hızlı adımlarla ilerleyip plandan bahsetti. Hande, arabaya binip Gürcan ve Azra'nın gelmesini beklerken telefonuna bakıyordu.
"Ali ne demiş?" Dedi Gürkan şarkı seçmeye çalışırken.
Hande telefonunu ona doğru uzatınca bunun üzerine, "gözüm çarptı" dedi Gürkan. Gürcan ve Azra da arabaya binerlerken Hande "sürekli ertelediğim kahveyi ne zaman içeceğimizi soruyor" dedi."Hoşlandığın biri olduğunu biliyor mu?" Diye sordu Gürkan.
"Muhabbet etmedik araştırmaya gittiğimizden beri. Hem oturup da bu konuları konuşacağımı sanmıyorum" dedi Hande.
"Kıskançlık mevzuları mı?" Diye sordu Azra.
"Biz sevgili değiliz" dedi Hande Gürkan'a kaçamak bir bakış atıp.
"Değer verdiğim insanları biraz kıskanırım. Bu doğru. Ama yanlış hareket etmelerini istemediğim içindi bu tavrım" dedi Gürkan. Bunun üzerine Hande Gürkan'a doğru baktı. İlk defa böyle bir itirafta bulunmuştu çünkü.
"Sinem'e değer vermediğini çıkartıyorum buradan" diyince Gürcan da Hande kızardığını hissetti.
"Abi karıştırma şimdi onu" dedi Gürkan. "Ali iyi, hoş muhabbeti olan, iyi giyinimli ve de kültürlü biri. Zeki de. Ama Hande'ye gereken değeri vereceğini düşünmüyorum" dedi.
"İlişkide başkaysa peki?" Diye sordu Azra da.
"Hayır sanmıyorum, çocuğu çözdüm." dedi.
"Bu konuyu kapatabilir miyiz?" Dedi Hande. Yoksa Hande de Sinem konusunu açmak üzereydi. Ve kendi hakkında konuşulmasını şuan hiç ama hiç istemiyordu.Üstelik sevgili de değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDINDAKİ AŞK
FantastikFerhat ile Şirin Kerem ile Aslı... Her aşkın kırıntısından bulabileceğiniz bir kitap.