Hande bitmek bilmeyen bu çalışmada çok yorulmuştu. Gürcan'ın yanına dönüp içini dökmek istiyordu. Aklında Birkan'ın telefonu dönüp duruyordu. Bir karar vermesi gerekiyordu artık.
"Hande odaklan" dedi Gürkan.
"Sanırım benim biraz hava almaya ihtiyacım var" dedi Hande ayağa kalkıp.
"On dakika ne yap ne et kendine gel. Bu cümleleri seninle eklemek zorundayız. Ertelemek istemiyorum daha fazla. Boş vaktim yok"dedi Gürkan gözlüğünü masaya attırıp.
"Sizin boş vaktiniz yok diye de ben burda beynimi patlatamıyorum ama" dedi Hande. Sena,Hande'yi kolundan çekiştirmişti.
"Odaklanırsan problem çözülecek. Aklın başka yerlerde. Gözlerin dalıyor" dedi Gürkan ayağa kalkıp.
"Düşünüyorum çünkü. Beynimin içinden geçenleri nerden bilebilirsiniz ki" dedi Hande sert bir ses tonuyla.
"İnan bana seni tanıdım" dedi Gürkan. Hande dudaklarını ısırıp gülmemek için kendini zor tuttu.
"Sizinle iki saat proje üstüne çalışırken beni tanıyamazsınız. Günlük hayatımda neler yaşadığımı bilmiyorsunuz. Ne yaptığımı ne tepki verdiğimi bilmiyorsunuz" dedi Hande kollarını göğsünde birleştirip.
"Günlük hayatta ne yaşadığınız umrumda değil, şuanda burdaysanız aklınızı zihninizi bana vermeniz gerekiyor" dedi Gürkan.
"O yorumları sizi düşünerek yapamıyorum ama. Siz isteyince çıkmıyor öylece ortaya" dedi Hande.
"Benim projem sayesinde o yorumların okuyucularla buluşuyor ama" dedi.
"İstediğim bu değildi. Siz de çok iyi biliyorsunuz ki devam etmemi isteyen de bu projede olmamı isteyen de sizdiniz" dedi Hande.
"Senin isteğini anca bu kadar yapabiliyoruz Hande'cim." Dedi Gürkan.
"Gören de benim isteğime göre hareket ediyorsunuz sanar" dedi Hande ters bakış atıp derin bir nefes vererek. Sonra başını çevirdi.
"Hande" dedi Ali sessizce. Burak da o sırada içeriye girince yine sessizlik oluştu."On dakika ara verelim. Elinizi yüzünüzü mü yıkıyorsanız ne yapıyorsanız yapın. Ben de sigara içeyim. Herkes bi kendine gelsin" dedi Gürkan. O sınıftan çıkarken kimse konuşmamıştı.
"Hande çok ters davranıyorsun. Neden sakince cevap vermiyorsun?" dedi Ali.
"Ya kimse onun boş vakti yok diye burda bu işi yapmak zorunda değil ki" dedi Hande.
"O zaman gitmek istediğini söyleyebilirsin" dedi Sena, Hande'nin sırtına dokunup.
"Hayırdır" dedi Burak.
"Gürkan hocayla atıştık" dedi Hande.
"Olur böyle şeyler. Sıkma canını. Takılmaz o kadar çok Gürkan hoca aynı konuya. Olmamış gibi devam eder yoluna"dedi Burak, Gürkan hocanın bilgisayarının başına oturup.
"Bak bu konuda Burak haklı" dedi Ali göz kırpıp Hande'ye.
Hande Burak'ın ne yaptığına önündeki bilgisayardan baktı.
"Video tamam gençler" dedi Burak. "İzleyelim mi?""Olur" dedi Hande.
Videoları izlemeye başladıklarında gelen mail videonun üzerine çıkınca Burak kapatana kadar herkes gördü mailde yazanı.
"Oha Gürkan hoca yurt dışında mı çalışmaya başlayacak?" Dedi Sena."Sigara içmeye diye çıkıp yurt dışına görev mi istedi?" Dedi Ali de başka üniversiteden gelen başvuru onay mailini görünce.
"Neden gidiyor ki ya?" dedi Sena.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDINDAKİ AŞK
FantasíaFerhat ile Şirin Kerem ile Aslı... Her aşkın kırıntısından bulabileceğiniz bir kitap.