V

22 6 0
                                    

Hande, Gürkan'ın geçmişi hakkında daha fazla şey merak ediyordu.

"Eğer anlatırsan dinlemek isterim geçmişini" dedi Hande.

"Geçmişin kapılarını şuan açmak istediğime pek emin değilim. Ama ara ara sana anlatırım ve beni tanırsın zamanla" dedi Gürkan, iç çekip.

Hande dudaklarını bir birine bastırdı ve  "ne kadar zor olduğunu biliyorum. Geçmişin ne kadar çok can yakabileceğini de. Anlatmak istediğinde ben burdayım" dedi. Gözü de yatak başlığına takılmıştı o sırada. Gürkan, Hande'nin başını kendine doğru çevirdi.

"Onlar nasıl oldu?" diye sordu demirlerin belli bölgelerinin yamulup boyasının soyulduğunu görünce.

"Boşver" dedi.

"Çok merak ettim. Sinirden mi yaptın bunu?" dedi Hande. İki ihtimal aklına gelmişti. Ya öfkesi ile ilgili bir durumdu ya da sex hayatıyla ilgili. Ve ikincisi olmasını nedense daha çok umuyordu.

"Tahmin edebilirsin. Bunu konuşmak istemiyorum" dedi Gürkan. Böylece ikinci seçenek olduğunu anladı.

"Sadece Sinem mi?" Diye sordu Hande, Gürkan'a. Gürkan cevap vermeyince başka birilerinin olabileceğinden şüphelendi.

"Gürkan" dedi Hande aklına gelen ihtimali teyit etmek istercesine.

"Geçmişimi yargılamayalım" dedi Gürkan kaşlarını kaldırıp gülümserken.

"Hiç beklemezdim" dedi Hande içinde hissettiği garip bir heyecanla. Bu his doğru muydu diye düşündü.

"Soğudun mu?" Diye sordu Gürkan ciddileşip.

"Hayır. Beni ilgilendirmez" dedi Hande omuzlarını kaldırıp indirirken. Onu daha çok merak etmeye başlamıştı ve karnında bi karıncalaşma başlamıştı.

Gürkan'ın dilinin ucuna gelip de söyleyemediği çok şey oldu.
Senden başkasını görmez gözüm bundan sonra demek isterdi.İster seni ilgilendirsin ister ilgilendirmesin. Seni beynimin içinde döndürmediğim bir an bile yok diye de devam ederdi sözlerine. Seni görünce beynimden aşağıya kaynar sular dökülüyordu Hande o günden sonra diye de noktalardı konuşmasını.

Fakat sessizdi. Çok sessiz.

"Ya o değil de arabanın bozulması anca bu kadar kaderimiz için çabalayabilirdi. " dedi Gürkan konuyu değiştirme amaçlı.

"Ve yağmur" dedi Hande. "Yoksa hayatta hiçbir güç beni otostop çektiremezdi" dedi.

"Beni de durdurmazdı. Ama senin gerçekten yardıma ihtiyacın olduğunu fark ettiğim için durdum" dedi gülümseyerek.

"Danteye hala seçilemediğime yanarım" dedi Hande.

"Kaçan fırsatlar için bu kadar çok üzülme. Bu proje de senin hevesini giderir biraz da olsa. Dante ile ilgili yazdığın yazı herkesin konuşacağı bir yazı olcak. O kazanamadığın mülakatta bu fırsatın olmayacaktı" dedi Gürkan.

"Haklısın sanırım. Bir kapı kapanıyorsa başka kapılar açılıyor. Benim de nasibim böyleymiş demek" dedi Hande gülümseyip.

"Evet" dedi gülümseyerek Gürkan da.

"Gürkan ben artık kalksam iyi olur. Daha valizimdekiler duruyor" dedi Hande.

"Tamam ben seni geçireyim. Yarın tüm gün doluyum ama salı günü seninle biraz daha çalışmak istiyorum" dedi ayağa kalkıp Gürkan.

"Olur. Planlarız yine konuşup. Okulda mı buluşsak?" dedi Hande.

"İş yerinden uzakta çalışmayı seviyorum ben. Rahat değil orası pek" dedi Gürkan.

ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin