0

24 4 0
                                    

Gürcan masada duran çikolatadan yerken Gürkan da aşağıya inmişti.

"Uyudu mu?" Diye sordu.

"Uyudu. Ama dokundurtmadığı için üzerini silemedim. Sen çarşafları sonra yıkarsın" dedi.

"Sorun değil. Hallederim ben" dedi Gürcan. "Hande'nin söylediği konu hakkında ne düşünüyorsun?" Diye sordu hemen ardından.

"Sinem'e yaklaşırsam ondan bir daha yakayı sıyıramam. Ayrıca onunla gerçekten birlikteymiş gibi davranmam fiziksel olarak da beni zorlar. Bunu istemiyorum. Onu öpmek yada onunla aynı yatağa girmek istemiyorum tekrar" dedi Gürkan.

"Hande'nin dediğini yap bence" dedi.

"Yapamam abi. İstemiyorum. Daha fazla sırnaşmasını ve ona fiziksel özgürlük tanımak istemiyorum" dedi Gürkan.

"Nasıl sürecek böyle? Sinem'in amcasının bize ne kadar para kazandırdığını biliyorsun değil mi? O adam olmadan biz hiçiz. Dua et olayı amcasına kadar taşımasın" dedi Gürcan.

"Onun derdi benimle. Benim paramla değil" Dedi Gürkan. Bunun üzerine Gürcan kahkaha attı. "Oğlum Sinem'i tanımıyormuş gibi konuşma" Dedi Gürcan.

"Abi ne yapayım? Bu durumu düşünemem şimdi" Dedi Gürkan bağırıp.

"Doğru. Senin tek düşündüğün kendi kariyerin. Hande çocuğu Sinem'i kandırıp gizlice aldırtmak istediğini bile bilmiyor henüz. Bir de onu duysaydı ne düşünürdü acaba? Şimdi izin verirsen gerçekten çok yorgunum, uyuyacağım" dedi Gürcan.

"Şu beraber uyuma mevzusu ne? Bir de.. şey.." Diye sordu Gürkan.

"Dün de sarhoş oldu biraz." Diyerek göğüs muhabbetini sormaya çekinen ama sormaktan da geri kalmayan Gürkan'a bakıp.
"Duştan çıkıp giyinirken takılıp düşünce gidip bakmak zorunda kaldım. Giyinmediğini bilmiyordum. Sonra çok ağladı. Sonra yanımda uyuyakaldı. O kadar ağlama sebebi telefonumdan her şeyi görmüş. Bilmiyordum. Sabahına öğrendim. Kendisi itiraf etti" dedi Gürcan.

"Nasıl yüzüne bakacağımı bilemiyorum" dedi Gürkan.

"Bak sonuca. Yine başka bir enkaz. Yeter artık bi durul. Altına aldığın kızlar gibi değil Hande" dedi Gürcan sinirle.

"Abi" Dedi Gürkan. Kıp kırmızı kesilmişti yanakları. "Sen bu kadar önemsemezdin arkadaşlarımı. Hande'yle de hallederim ben bu mevzumuzu" dedi. 

"Hande çok başka. Değerini bil. O ne paran ne kariyerin ne de tipin için seninle birlikte. O sadece seni seviyor. Kız sadece kendi hayatını yaşayabilmekle meşgul. Kimseye zararı yok. Kendi içinde zaten yeterince derdi var. O kızı üzme. Kimsesi yok kızın" dedi Gürcan.

"Ben de isterim değerini bilmek. Ama başımdan şu Sinem'i savmadan bunu yapamam" dedi Gürkan.

"Bile bile lades oldun" dedi Gürcan. "Hande'ye aşık olduğunu fark ettikten sonra da yediğin bir nane oldu değil mi?"

"Evet" dedi Gürkan.

"Aferin" dedi Gürcan. "Aşıkmış bir de"

"Abi aşıkmışım, gerçekten aşıkmışım. Şimdi anladım. İçim param parça olunca yüzüne bakamayınca anladım" dedi Gürkan.

"Her neyse Gürkan. Belki bundan sonra akıllanırsın. Sakin kafayla da düşün. Konuşarak halledeceksiniz zor olsa da. Sen eve mi gideceksin burda mı kalcaksın?" Diye sordu.

"Eve giderim. Annem tek" dedi Gürkan.

"İyi ben haber veririm sana" dedi Gürcan kapıyı açıp.
"Tamam, görüşürüz" dedi Gürkan ağır adımlarla kapıya doğru giderken.

ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin