Ü

22 6 0
                                    


Hande yatakta ağlarken uyuyakalmış, alarm kurmayı unuttuğu için uykusu saatlerce sürmüştü. Günün aydınlığını fark edince anlamıştı uyanması gereken saati kaçırdığını.

Telefonunun ekranına bakınca saatin ona yaklaştığını gördü. Birkan ve Ayça'dan onlarca aramayı görmüştü.
Birkan'a geri dönüş yaptı bunun üzerine.
"Kızım nerdesin sen? Sabahtan beri kaç kez aradım. Bir şey oldu sandım" dedi.

"Uyuyakalmışım ya. İyiyim" dedi Hande.

"Allah'ım öldük öldük dirildik burda. Şimdi dersten çıktık, diğer derse girmeden evine gelcektik. Otoparktayız hatta şuan" dedi Birkan.

"Dönün geri. Ben gelirim diğer derse" dedi Hande ayaklanıp.

"Tamam. Hadi bekliyoruz" dedi.

"Ha bu arada Birkan, Ayça'ya anlattın mı?" Diye sordu Hande.

"Hayır tabii ki" dedi.

"Tamam teşekkürler" diyip telefonu kapattı ve hazırlandı. Arabaya atladığı gibi okula geldi.

Diğer derse yetişmişti. Hatta hocayla beraber girmişti sınıfa. Birkan ve Ayça'nın yanına geçip sessizce dersi dinlemeye koyuldu. Birkan ve Ayça anlatmasını istese de Hande "dersten sonra" dedi.

Ders bir buçuk saat ardından bitmişti. Bu günün dersleri de bu ders ile bitmişti.

"Ayça neler oldu bir bilsen" dedi Hande herkes çıkarken amfiden.

"Ne oldu" dedi.

"Sana anlatma fırsatı bulamadım. Birkan da sağolsun ben anlatmadan sana hiç bahsetmedi." Dedi Hande.

"Ay ne oldu çatlatmayın adamı" dedi Ayça. Bunun üzerine Hande başına gelen her şeyi Birkan'ın da ara ara katılımıyla anlattı.

Hande'nin telefonu çalınca cebinden çıkardı.
"Gürkan" dedi ekranı onlara çevirip.

"Açma" dedi Ayça. Ve henüz olay ile ilgili kesin bir yorum yapmamıştı.

"Öyle yani Ayçacım. Valla sana da anlatacaktım ama Ali vardı." Dedi Hande.

"Ay ben seni yerim Hande'm benim. Bir haftada neler yaşamışsın ya. Dün gece de iyi ki gitmişsiniz. Görüyor musun şerefsizi. Bu erkekler hep böyle" dedi Ayça.

"Hop. Dur bakalım. Her erkek aynı değil" dedi Birkan.

Hande'ler gülerken mesaj geldi telefonuna.
"Odama dersten sonra uğrar mısın yazmış." Dedi Hande mesajı okuyarak.

"İmza atman gereken yer var ve proje bursunu vereceğim. Hatta yazının örneği basıldı. Belki incelemek istersin." Diyerek mesajı okudu Hande ikinci kez attığı mesaja bakıp.

"Hande sırf bu yüzden sevdiğin bir işi sonlandırma. Bu projeyi sevdiğini söylemiştin" dedi Birkan.

"Evet. " Dedi Hande. "Ama henüz hazır değilim onu görmeye. Sevgilisi olması ayrı bir mevzu. Zaten ona ulaşamayacaktım. Ama şerefsiz çıkması çok daha can sıkıcı"

"Zor ama en azından onun böyle biri olduğunu bilmen seni daha çabuk ondan uzaklaştıracaktır. Ayrıca belli ki adamın sarışınlara zaafı var. Bu kız da sarışındı dediniz. Hande senin saçların bir gece kadar koyu" Dedi Ayça.

"Bak bu çok doğru bir nokta. O adam için çabalamana değmez. Sinem miydi neydi? Onun günahına yeterince giren var zaten. Başka birileri elbet çıkacaktır. Mesela Ali" diyince Birkan, Hande ters bir bakış attı.
"Yemekhaneye gidelim mi? Acıktım" dedi Birkan gülerek.

ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin