N

23 4 0
                                    

"Sen de mi geliyorsun?" Diye sordu Hande de arabadan inince Gürcan.

"Evet. Bir şey bakacağım" dedi Hande.

"Ne?" Diye sordu Gürcan. Hande bu soruya karşılık ne kadar meraklı birisi diye düşündü.

"Uzatma kablo alacağım" dedi Hande arabayı kilitlerken.

"Ben de lamba bakacağım. Gel beraber dolaşalım. Aynı yere gitmemiz gerek zaten" dedi Gürcan.

"Tamam." Dedi Hande arkasından ilerlerken.

"Tadilat ne durumda?" Diye sordu Hande yürüyen merdivenlerdeyken. Banyosunun tadilatta olduğunu söylemişti çünkü Gürcan.

Gürcan ona doğru dönüp "bitti ama kurumasını beklediğim için kullanamıyorum." Dedi Gürcan.
"O zaman bugün de mi Gürkan'da kalacaksın?" Diye sordu Hande.

"Evet. Hayırdır sen mi gelmek istiyordun" dedi Gürkan merdivenlerin sonuna yaklaştıkları için dönerken.

"Yo hayır sadece sordum" dedi Hande.

"Kablolar burda. Kaç metre istiyorsun?" Diye sorunca Gürkan mağazaya girer girmez Hande "beş metre"dedi. Gürkan tepeden istediği boyuttaki uzatma kablosunu alıp Hande'ye gösterdi.

"Evet. Bunu alacağım" dedi Hande.

"Evet...Şimdi lambalara bakalım. Fikrine ihtiyacım olabilir" dedi Gürcan.

"Dünyanın en kararsız insanına fikir danışmak gibi büyük bir hata yapma bence" dedi Hande gülerek.

"Alacağım muhtemel cevaplar sen bilirsin, ikisi de güzel, fark etmez, seçim senin olacak yani" diyince Gürcan,Hande sesli güldü.

"Büyük ihtimalle" dedi Hande lambaların önüne geldiklerinde.

"Bak sana banyonun fotoğrafını göstereyim" dedi ve cebinden telefonunu çıkardı Gürcan.

Galerisine girerken, Hande bilerek başka yerlere baktı.
"İşte bu" dedi Gürcan telefonunu uzatıp.

Simsiyah fayansların, ceviz rengi ahşap ile birlikte muazzam uyumuyla karşılaştı.

"Gerçekten çok güzel olmuş. Sakın beyaz tonlu bir ışık kullanma" dedi Hande.

"İşte beklediğim yorumlar. Çalışanlardan uzak dur, gel" dedi Gürcan onu çekip. "Senin tercihin daha güvenilir" diyince yine güldü Hande.

"Ciddiyim, buraya daha önce de geldim. Sadece satış yapmaya çalışıyor" dedi Gürcan.

"Ağzı laf yapanlar ayrı, ikna edebilenlere lafım yok ama çok konuşup, amacının satış yapmak olduğunu belli eden çalışanlardan ben de hoşlanmıyorum" dedi Hande.

"Gevezelikten başka bir şey değil" dedi Gürcan eline bir lamba alıp.

"Küçük bir şey olsun istiyorum. Burda da çok fazla çeşit var diye geldim ama uygun göremiyorum" dedi bakarken küçük boyutlu lambalara.

"Bahçe lambalarından olmaz mı? Ahşap ve siyah birlikteliği dış mekanda kullanılanılabilecek tarzda" dedi Hande bahçe lambalarının olduğu yere geçip.

"Bu nasıl?" Diye sordu Hande arkasından gelen Gürcan'a bir tanesini gösterip.

"İşte tam aradığım gibi. Açılmamış kutulardan alalım bir tane" dedi Gürcan eğilip. Bir tane kutu aldıktan sonra ikisi kasaya yöneldi. Gürcan kabloyu ona vermemiş, Hande için satın almıştı. Hande oldukça ciddi bir itirazda bulunmuş, hatta kullanmam diye blöfte de bulunmuştu ama ikna edememişti Gürcan'ı.

ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin