Ö

19 4 0
                                    

Gürkan, Aydan ile ayağa kalkınca herkes o tarafa baktı. Hande'nin bir anlık anlamsız bakışının ardından Gürkan, "Hadi Hande gel" dedi araba anahtarını çıkartıp Gürkan eline.

"Görüşürüz gençler" dedi Aydan.

"Görüşürüz kızlar" dedi Hande.

"Hocam biz Hande'yi bırakırız" dedi Ali.

"Kendi bilir" dedi Gürkan direk ilerlemeye başladı. Hande bunun üzerine oturduğu yerde kaldı sinirden.İnsan biraz olsun beklerdi diye düşündü.  Telefonuna mesaj gelince titremesinin bitmesini beklemeden ters çevirip ekrana baktı. "Hadi bekliyorum" yazmıştı Gürkan.

"Gençler ben de kalkayım. Yarın erken saatte okul var. Gürkan hocalara yetişeyim" dedi Hande.

"Git kurtar Gürkan hocayı" dedi gülerek Sena.

"Hadi görüşürüz" dedi Hande. Herkesle vedalaştıktan sonra hızlı hızlı bardan çıktı. Arabaya doğru ilerleyip hızlıca arka tarafa geçti.

"Gürkan hoca nerde hocam" dedi Hande.

"Sigara içiyor" dedi sol tarafı gösterip. Sinem'i görünce yanında içinden bir şey koptu. Kıskançlık hissini asla bastıramıyordu.

"Ay bunlar da ne buluyor bu kadar sohbet edecek? Ne bitmez sigaraymış" Dedi Aydan.

Gürkan arabaya dönünce hemen ilerlemeye başladılar. İlk önce yine Aydan hocayı evine bıraktılar. Gürkan köşeyi döner dönmez arabayı tekrar durdurup "yanıma gelsene" dedi.

"Gerek yok. Ben de birazdan ineceğim zaten" dedi Hande.

"Yarın dersin var mı?" Diye sordu Gürkan bunun üzerine.

"Çok erken saatte var hem de" dedi Hande.

"Tamam, o zaman eve bırakayım seni" dedi Gürkan. Hande'nin evine geldiklerinde bagajdan eşyalarının olduğu poşeti aldılar. Birbirlerine sarılıp geri çekildiler.

Hande bu evde olmaktan rahatsız olmaya başlamıştı. Her şeyin eksik oluşu onu rahatsız ediyordu. Odasına geçip yatağın içinde kıvrıldı. Zihnini biraz olsun rahatlatıp uykuya dalmayı denedi.

Beceremeyince Gürkan'ın ona doğum gününde verdiği defteri okumaya başladı. Öyle ki okudukça okuyası geliyor, her satırını ezberlemek istiyordu. İşin ilginç yanı ana karakter tam olarak Gürkan'ı yansıtıyordu. Bu da otomatik olarak Hande'nin daha istekli olmasını sağlıyordu. Merakı onu sabahın altısına kadar uyutmadan okumaya teşvik etmişti. Hande saatin farkına vardığında artık uyumak için vaktinin kalmadığını gördü.

Artık Gürkan hakkında her şeyi biliyormuş gibi hissediyordu. Kitaptaki karakter adamın her ay başka bir kadınla yattığından bahsediyordu ve bunu da bir yıl boyunca yaptığı yazılıydı. Gürkan'ın bu kadar fazla kızı yatağına atacağını düşünmüyordu elbette. Gürkan'ın bu noktadaki karanlık yönü bir yandan onu çekse de bir yandan da defterdeki kızlar gibi gelip geçici olmasından korkuyordu. Onu yatakta gerçekten merak ediyordu ve bunu daha önce hiç yapmaması Hande'yi daha istekli ve meraklı hale getiriyordu.

Hande hızlı bir kahvaltı sonrasında kendini duşa attı. Ardından zamana yaya yaya hazırlandı. Dünkü pahalı elbiseden sonra kot pantolon tişörte geri dönmek biraz can sıkıcıydı. Üzerine ceketini geçirip aynada kendine baktı. Salmışlığın abidesiyle karşılaştı. Neden bu kadar üşeniyordu bir şeyler yapmak için? Her şey zor gelmeye başlamıştı artık.

ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin