Hej hallå tjihi tjoho heheheh lol
Nu är det så att min manliga bekanta ska komma hem till MIG ikväll. Mamma o pappa är hemma lol men jag har sagt att vi tänkte va ett större gäng (det som var förra fredagen heheh (; ) men alla andra sa att de inte kunde förutom han. Jag vet egentligen inte varför jag hittar på lögner för dem de skulle ju bara tycka att det var så kul, men det är typ det som är jobbigt. Om jag skulle säga "hej kan en kille komma hit ikväll" skulle de liksom laga middag o klä upp sig och fråga massa frågor och tro att vi är tronlovade. Det känns enklare om vi bara är kompisar först. Dock tror jag ju att de fattar men aja jag orkar inte berätta hahahah.
Saga säger att han pratar mycket om mig. Hon sa att han hade sagt att han hoppades att jag ville träffas igen och att han tyckte jag va snäll och skön osv osv. Fatta att det liksom finns en kille som har en crush på mig HAHAHHA helt sjukt. Jag berättade också för alla i skolan idag, och det blev inte alls en lika stor deal som jag hade trott. Det var faktiskt ganska skönt och jag fick känna mig som en normal dejtande tonårstjej.
Jag känner mig inte alls lika nervös idag vilket är skönt, men jag oroar mig lite över hur det kommer kännas. Nu när jag sitter på egen kammare har jag ju så lätt att måla upp massa scenarion och tänka att yolo det är väl kul att ha ett love interest men jag vet att det kändes lite konstigt förra gången när vi väl umgicks. Jag kan inte sätta fingret på att nåt var fel men jag undvek ju typ att kyssa honom och typ för mycket kontakt över huvud taget. Jag vet inte, som jag sa så blev jag ju bara jävligt osugen hahah, he doesn't Really turn me on hahahahhah.men aja vi får se, idag är jag ju lite mer avslappnad så det kanske känns mer naturligt.
AHHHH då kör vi hahahha