20/9 - 2020

9 0 0
                                    

Hej igen. Läste precis igenom de två senaste inläggen här och inser att jag är väldigt kärleksfixerad heheheh... Men hursomhelst så tänkte jag gagga lite om det igen.

Jag var som vanligt dramatisk och trodde att hela min chans med Douglas var fucked när vi inte sågs den där veckan på landet. Little did I know att vi jag faktiskt har lärt känna honom mer under senaste månaderna, och jag troooor att jag har råkat få en liten crush. Jag har gjort lite framsteg även fast det går i ultrarapid. Vi träffades en del under insparksveckan och började efter det sedan snacka på snap varje dag. Jag är VÄL medveten om att jag håller på med ett snap-relation och jag håller FAST vid att det är något jag absolut inte vill ha, men jag fan inte hur jag ska ta nästa steg. För att vara mig så mycket jag att jag faktiskt har gjort det tydligt vad mina intentions är. Jag droppar hintar DAGLIGEn även fast jag hatar sånt där smörigt snack. Men jag kan verkligen inte avgöra om han ger mig samma energi tillbaka eller som jag typ är friendzoned? Han förtar typ inte alls och jag vet inte om det innebär att jag inte är intressant eller om han bara är awkward. DOCK måste jag ge han en grej, det var han som tog initiativet att vi skulle träffas i skolan och ~plugga~. Jag har använt "jag-hatar-matte"- kortet en del och han har erbjudit sig att hjälpa mig som har så himla svårt (då han typ är ett geni). Hur som så möttes vi upp i skolan och satt själva i ett grupprum och pluggade, men det var änsålänge ganska plutoniskt. Jag vet inte om vi båda är för rädda för att make a move eller om han verkligen är trög och inte fattar.

Nu ska jag sluta ranta för jag hatar egentligen att de här tankarna kommer vara dokumenterade, men sEnälla jag måste få det ur mig.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now