27/4 2021

8 0 0
                                    

VILGOT KOMMER HEM IDAG!!

Nu är man inte längre ensambarn här hemma, vet inte om det ska bli skönt eller störigt HAHAH. Jag har typ haft så fullt och och vi har besökt honom så mycket så jag har knappt hunnit sakna honom medan han varit borta. Jag trodde att det skulle vara betydligt jobbigare. Men jag tror nog jag kommer märka nu alla de här små fördelarna med att ha ett syskon och att det faktiskt är skönt att han är tillbaka. Som att mamma och pappa inte bara fokuserar på mig hela tiden, kvällssnacken innan vi går och lägger oss, att ha någon att fråga om lite dricka till valborg... listan fortsätter. Dock tror jag också att jag nu har vant mig vid att vara själv så saker som var vana förr och man inte tänkte på innan han åkte bort kommer nu märkas tydligt. Typ att man måste samsas om toan, vem som får ha kompisar här och musiken i bilen. För att inte tänka på att jag nu längre inte kan ha nedervåningen för mig själv när jag bjuder hit Mackan..... Det blir nog att hänga mycket hos honom med tanke på all TRAUMA jag har från när han började ta hit Alva, väggarna är TUNNA.

Rätt mycket har ändå förändrats under tiden han har varit borta. Jag har körkort, får gå ut på barer och har skaffat kille. Marcus sa att han var lite nervös inför att träffa honom HAHAHHA men jag tror nog Vilgot måste kämpa för att verka intimidating med 20 negativa centimeter. Ska bli spännande och se dynamiken när de träffas lol, se om Mackan blir nervös. Hoppas de blir polare, det hade varit jävligt kul.

Har har ändå saknat honom, min käre bror. Iallafall lite undermedvetet lol. Nu är jag har jag fått lite rehab och är redo för att tåla hans bullshit igen.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now