19/2 2021

10 0 0
                                    

SÅÅÅÅ

Hörni, ögonblicket jag fruktat är nog nära nu. Jag tror att jag håller på att bli en simp. HAHAHAH

Han var hemma hos mig ikväll (nu har vi kört 3 fredagar på raken hahah) trots att vi fick klämma in det. Jag ska ju åka till Åre imorn och hade inte packat klart och han skulle iväg men sina vänner och fira någon men han insisterade på att vi ändå skulle ses bara en liten stund, och LET ME TELL U. Jag var lite orolig innan över hur det skulle bli för när man hånglade och hade sig senast så vet man inte riktigt hur man ska va nästa gång man ses. När vi kom till mig satt vi i min säng och snackade aslänge innan det blev nån action. På ett sett är det ju bra för jag vill ju hitta någon som man faktiskt tycker om att umgås med utanför sängen, men jag måste ju erkänna att vi nog båda mest satt och väntade på att ta det vidare. Tillslut tog vi oss båda i nackskinnet så det blev inte torr på den fronten hahahahh. Men alltså!!!!! Det som jag blir så glad över är att det känns så himla bekvämt och naturligt med honom. Jag blir inte det minsta obekväm av att ligga i hans famn eller ha en konversation när jag seriöst gränslar honom. På en sekund har det gått flera timmar. Det känns som att det är en perfekt kombination av kompisar och sen något mer. Uppenbarligen tycker vi ju om varandra men vi varvar med att vara seriösa och att skämta och kittlas.

SEDAN åt han också middag min mamma och pappa och det gick bra!!! Fatta att de har fått träffa mitt första haff på middag, de måste ju va i extas. Vi var lite ~upptagna~ när pappa ringde och sa att det var mat och jag var tvungen att rätta till håret på honom innan vi gick upp hahahahh.

Jag skriver detta nu för att komma ihåg hur bra det kändes. Jag LOVAR Ella att så fort ni smälte lite så klickade ni så bra. Jag är rädd för att det ska bli som saga sa, att när det börjar bli lite mer seriöst såhär kan man få panik och bara vilja ta avstånd. Men jag ska MINNAS nu att det faktiskt kändes väldigt bra och att jag inte har någon anledning att va spy-nervös eller ha bokstavlig ångest varje dag. Om jag bara tar hand om det här nu tror jag det kan bli nåt fint.

Dagbok för alla mina fansDonde viven las historias. Descúbrelo ahora