1/10 2019

27 0 0
                                    

Nu har det hänt. HUR SJUKT? Jag har fan väntat hela mitt liv på det här. Jag trodde dock inte att min första kyss skulle vara med någon jag knappt kände när jag jag var full på en halloweenfest i grytgöl. Det känns lite fel att min första kyss blev så meningslös. Den var liksom med en kille som jag aldrig skulle kunna ha något tillsammans med. Han heter Emil, och jag har bara snackat med honom några gånger. Han snusar till och med, hur äckligt????? Det trodde jag inte om mig själv. Han smakade faktiskt lite snus, om jag inte inbillar mig. Men det känns så sjukt skönt att ha det gjort. Ibland måste man förstöra alla dessa idealiska förhoppningar. Bara ta nån som är ganska skön, inte så snygg, men iallafall full. Vi båda var fulla. Jag hade bestämt mig att det var ikväll det skulle hända. Jag hade gått runt ett tag och funderar på vem jag skulle ta, också så hörde jag att Lisa strulade med Oliwer Hall. Då kände jag att det verkligen var dags för mig med. Jag bad min nya kompis Hanna att välja nån så jag inre behövde göra det själv. Emil gick förbi, och hon pekade på honom. Han stannade och vi kramades en stund, innan det bara hände. Det var mitt på dansgolvet och höll inte på så länge, jag slutade när jag märke att någon filmade. Ärligt talat tror jag inte han var så bra. Det kanske inte jag heller är, men det var faktiskt inte så najs. Och det stelaste är, att han typ har hållit på med Johanna. Hon sa att hon skulle parat ut med honom ikväll, och jag vet att de också strulade. Men hon är inte arg på mig som tur är. Hur sjukt är det inte att det faktiskt har hänt nu???? JAG ÄR INTE EN CELIBAT LÄNGRE. Äntligen. Nu längtar jag bara tills jag får tag på nån snygg som faktiskt är BRA på att strula. Känns dock lite fel att jag inte gjorde det med någon jag har intresse för, för jag är ju så klyschig. Men samtidigt så skadar det inte med lite erfarenhet. Jag har haft en kul kväll, och nu ser jag fram emot FLER.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now