27/2 2021

10 0 0
                                    

Jag måste börja med att be om ursäkt för hur boy obsessed den här jäkla dagboken har varit på senaste tiden. Jag har bara skriver om vad som har hänt för att dokumentera och inte fått in så mycket annat.

Men just nu sitter jag i bilen påväg hem från Åre. Vilken jävla vecka det har varit. Jag fick med mig Lisa och vi har haft så fucking kul. Skapat 1000 nya internskämt, sett alla twilight-filmerna, snackat hål i hjärnan på varandra och mycket mer. Dramatik har inte veckan saknat, Lisa har råkat ut för båda panik-diarré och att släpas i knävecket över kullen vid ankarliften när vi skulle åka snowboard. Ja, jag borde ha abs vid det här laget så mycket som jag har skrattat den här veckan.

Det var också väldigt kul att träffa Vilgot efter så länge. Jag kände inte att jag kunde umgås så mycket med honom för jag hade ju Lisa och jag kunde ju inte direkt lämna henne själv och jag ville inte att hon skulle känna sig utelämnad. Trots det var det kul att hänga lite, vi får spendera mer tid tillsammans när vi kommer upp på påsk. Det är ju så med syskon, man kan inte höras på jättelänge men så är det som vanligt så fort man ses. Han kommer ju inte vara hemma på min 18årsdag om några veckor (!!!) så jag fick min present när vi var ute på resturang. Jag hade ingen aning om att det skulle vara som som tidigare födelsedagsmiddag så jag blev lite överrumplad. Hur som helt så var min present av honom att han gav mig tatueringen som vi har pratat om. Vi ska komma överens om vad vi vill göra och så kommer han ge mig/ge mig rabatt på min. Jag blev superglad för detta göra att det är mer likely att det blir av på riktigt och han verkligen är på att göra en syskontatuering. Jag ser fram emot att göra detta faktiskt, så jävla fett.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now