Egentligen är det rätt galet hur mycket mitt liv har förändrats på några månader. Jag började det här året som en virgin who can't drive, och nu vaccinerad bilförare med en kille (nästan).
Nej men ärligt så har det skett så många for förändringar på sistone. Ifall jag för 2-3månader sen skulle se mig nu skulle jag bli förvånad över hur snabbt allt har vänts om. Jag har fått min första dos vaccin!!!!! Detta har jag ju längtat efter och väntat på i över ett år nu så det känns helt galet att jag nu har det i mig. Dock är det ju knappt någon annan i min omgivning som har fått det än så det gör ju inte en så dramatisk skillnad i min vardag. Vill att alla ska få det snabbt nu så att man kan få sitt vanliga lov tillbaka.
Jag har också KÖRKORT!!! Jag har under den senare veckan varit ute så mycket och kört att det känns som att jag har haft det hur länge som helst. Fatta att jag kan åka vart fan jag vill nu!!!! Att pumpa musik och skriksjunga är precis en sån fet vibe som jag hade tänkt mig. Jag åker dit jag ska helt på egen hand, kör mina kompisar till handbollen, kör driven på donken, kör mina föräldrar så de kan dricka och är ute och kör med mina vänner för att det är kul. Laaaagom mycket mina Spotify-timmar kommer gå upp, jag lyssnar på så mycket musik att jag inte vet vad jag ska välja tillslut.
På bara två månader har jag dessutom typ gått och blivit kär. Jag vet inte om jag ska använda det starka ordet men något är det definitivt som händer med mig. För lite mer än två månader sen hade jag inte ens något potentiellt love interest, men allt med mig och Marcus gick så snabbt och naturligt. Jag vill knappt erkänna det men jag tänker på honom hela tiden. Vi är inte official eller så ännu men jag kan ärligt talat inte se någon anledning till att det inte kommer bli så snart. Just nu har jag liksom svårt att komma på något som skulle göra att det fuckades upp. Han tickar alla boxar och är allt jag vill ha fast typ på ett annat sätt än jag hade föreställt mig.
Det är galet hur livet bara händer sådär. På två månader har allt förändrats med ändå är allt sig likt.