SÅÅÅÅÅ då har jag alltså HÅNGLAT med en man nykter i min soffa, vad BRA. Nej men ursäkta då har vi en grej på bucketlisten avcheckad😀😀😀👍🏼😜
Och det bästa är att det typ känns bra?????? Okej recap:
Han kommer hem till mig (mina föräldrar har liksom klätt upp sig, japp då var vi tronlovade) och han klickar så bra med mina föräldrar. Asså jag var typ 4e hjulet när de stod och snacka. Sedan flöt allt på, det var så mycket bekvämare än förra gången. Vi snackade, spelade gitarr, spelade biljard och sen hamnade vi framför en film. Det blev inte ett lika illa val som förra gången men det blev en komedi (grown up's), trots att jag försökta sälja in fast and furious. Dock var det kanske skönt var den var faktiskt rolig o vi kunde garva o ha en lätt stämning. Vi fortsatte där vi slutade förra gången hahahah så lutade oss mot varann större delen av filmen (och det var typ inte alls obekvämt eller stelt? Love that for me) and then one thing lead to another heheheheh ;) nej men han tog faktiskt initiativet till att kyssas och sen blev jag helt skakis hahahah jag vet inte om jag blev chockad eller nervös eller vad som hände. Sedan resten av filmen och efter det sen hände det flera gånger och där emellan låg jag i hans famn. Jag förstår inte hur det kunde kännas så normalt, men det var typ inte alls konstigt sen. Liten rolig side note: filmen tog slut o vi satte bara på den filmen som gick på tv, och sen kom det reklam mitt när vi var i en liten make out session. Gissa vilken FKN reklam som kom på??? "Dulcosoft, löser upp bajset i tarmarna..." HAHAHAH. Jag började asgrava o han med.
Hursomhelst var det väldigt trevligt och han kände mig liksom omhändertagen och uppskattad på nåt vis. Tillslut skulle kan gå till bussen vid 00 och jag följde honom dit. Jag hade tänkt att vi inte skulle pussas hejdå för jag ville inte att vi liksom skulle ha sånna små pensionärspussar än men det bara blev så naturligt.
Direkt efter rapporterade jag till alla mina gäris, både Lisa o Nelly ville ha telefonupdatering o sen snackade jag också med Saga som var med Leiah (o de va packade hahah). Saga och Leiah känner ju Marcus och peppade mig verkligen. De sa att jag verkligen inte ska känna mig tvingad till nåt men att han har sagt att han verkligen tycker om mig. De sa att det mest ligger i mina händer och att jag ska göra precis det som känns rätt men att de var så himla glada för båda våran skull.
Jag kan inte fatta att det liksom finns en kille som tycker om mig på det sättet. Inte en såndär konstig snubbe som jag har rejectat utan en normal härlig kille som allvarligt skulle vilja ha ett förhållande med mig om jag vill. Helt galet.