Frågan återstår, med tanke på last nights events vet jag inte vad mig ~status~ är hahahahahha???? Jag kan säga att jag kan bocka av flera boxes på rice putigt test idag hahahaha. Jag är lite obekväm med att prata i detalj om allt här för det känns som att det kommer bita mig i röven sen men det var nära ögat att jag tappade oskulden där hahahqhqhhahahahah.
Men ÅTERIGEN vill jag poängtera att det här faktiskt handlar om så himla mycket mer än att jag når några milestone-experiences. Det känns faktiskt bra på riktigt. Jag vet inte hur jag ska förklara det men vi kan ligga tysta i varandras famn och tiden bara springer iväg. Igår tänkte jag på det. Det här lilla ögonblicket skulle jag så gärna vilja kunna spara och gå tillbaka till när jag glömmer hur det känns.
Jag är rolig, good-looking, snäll, genuint trevlig, smart och talangfull - och jag har äntligen hittat en kille som faktiskt uppmärksammar och uppskattar det. På det sättet som han ändå lowkey beundrar mig kommer mitt god-complex slå i taket. Igår sa han det till mig: att det inte är ofta man hittar nån som både är skön, rolig och snygg men att han hade gjort det nu. Han ger mig komplimanger som inte kretsar kring uteseende; säger att jag har grym musiksmak, cool klädstil och toppklass humor (detta är citat lovar).Detta känns ganska lovande nu.