Han har flera gånger sagt till mig att jag har hjälp honom så mycket nu under senaste tiden när han har mått lite dåligt, att jag gör honom till en bättre person osv.
Men jag tror verkligen inte han förstår hur mycket han gör för mig. Han har visat för mig att alla onda tankar jag haft om mig själv genom tiderna inte stämmer. Jag grät första gången han sa att han älskade mig. Jag har nuförtiden höga tankar om mig själv men att någon skulle älska mig på sättet han gör hade jag aldrig någonsin trott för några år sedan eller förväntat mig nu trots att jag vet att jag förtjänar det. Utan att jag har berättat om det så tror jag han har lyckats ge mig komplimanger kring alla saker jag någonsin haft komplex över på min kropp. Upprepade gånger säger han att han älskar min mage, att det är perfekt och att han inte kan låta bli att hålla sin hans på den. Han beundrar mina kraftiga vader och lår och säger att han blir avundsjuk, påpekar ofta hur perfekta ögonbryn jag har och hur han älskar mina ögon och mitt leende. Även när jag har gnuggat bort mitt smink i duschen, sovit och sedan haft sex på morgonen säger han att jag är vacker.
Han ger mig också genuina kommentarer som inte har med mitt utseende att göra. Sådant som sätter sig i mig på djupet; att jag är rolig, härlig, omtänksam, en bra vän, har en otrolig personlighet, är lätt att prata med och anförtro sig till, har häftig klädstil, bra musiksmak och att hans familj och vänner alla gillar mig.
Jag tvekade på att jag skulle bli älskad romantiskt och jag trodde än mindre att jag skulle bli det på det här viset. Hans pappa sa skämtsamt vid middagen en gång att "Marcus klagar faktiskt på det mesta nu för tiden" men lade sedan till "på allt förutom sin Ella..". Sin. Jag är hans Ella och han är stolt över det.