15/5 2021

9 0 0
                                    

Jag har verkligen svårt att ta ett ända beslut utan att få beslutsångest eller skuldkänslor. Jag kom precis hem från Fyrudden efter att jag valt att åka hem tidigare än mamma och pappa. Jag har ju tänkt hela veckan att jag bara skulle sova där en natt för att jag ville vara hemma på lördagskvällen så att man kunde hitta på något. Trots det och att jag sen innan har förberett mig dem på det så känns det som att jag lämnar dem och är en otacksam tonåring som inte bryr mig om kvalitetstid med dem. Dessutom ska vilgot åka ner nu efter jobbet och vara där så det känns verkligen som att jag missar family time.

Edit: det är nu dagen efter och jag ångrar inte en sekund att jag åkte. Ebba och Lisa kom och vi hade så fucking roligt, kollade på The perks of being a wallflower och the black Swan och jag har inte garvat och skrikit så på länge. Sedan var ju en sak som lockade med att åka hem att jag skulle få huset för mig själv hela natten, så jag kunde ju inte stå emot att bjuda hit karlsloken. Jag är så glad att det inte blir konstigt att blanda honom men mina vänner, när vi skjutsade hem tjejerna gick allt jättebra. Han hade druckit lite och va lite fjortisfylla men det gick ändå bra, det var good vibes only. Väl hemma överöste han mig med komplimanger som vanligt. Sa att han verkligen hade försökt men inte kunde hitta något dåligt med mig och berättade hur hela hans familj älskar mig och att han till och med berättat om mig för sin mormor och morfar. Jag vet inte varför men att få höra att jag hade hans systers approval kändes lite extra bra. Jag vet att de har en så tajt relation och jag vill så gärna att hon ska gilla mig och att vi ska kunna ha kul tillsammans.

Sedan hade vi det bästa sexet vi någonsin haft. Jag tror vi höll på till strax efter 3. Jag vet att jag har sagt det förut men detta var på en HELT ny nivå. Annars brukar jag ändå hinna med att tänka så mycket under tiden men nu var det som att vi båda var helt uppslukade. Jag ska inte gå in på för mycket detaljer och med risk för att låta cheesy  så var det som att jag absolut inte kunde få nog av honom.

Det här dagen börjar lida mot sitt slut nu och vi har knappt gjort något annat än att sova, ha sex och äta (Med undantag för lite modern family). Mamma och Pappa var fortfarande på landet och vi hade fri tillgång till hela huset. Vi tog en rejäl sovmorgon och en lång dusch tillsammans. Tillslut pallrade vi oss upp för att göra frukost, 2016 Drake på högtalaren. Men när jag satte mig på bänken och vi började hångla medan vi väntade på att rostmackorna skulle ploppa upp nöjde vi oss tydligen inte med att redan ha gjort den en gång den morgonen. Han bar upp mig och vi fumlade ner till mitt rum, mackor och pålägg forfarande framplockat och musiken inte ens pausad.

Jag VET, jag lever i en wattpad ;)

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now