15/6 2021

7 0 0
                                    

Jag kan knappt fatta att jag har lyckats skaffa mig en pojkvän som är så loving. Han har aldrig hållit tillbaka utan alltid sagt vad han har känt, han sa att han älskade mig efter att vi hade träffats i tre månader och säger det nu konstant. Han påminner mig ofta om hur otrolig jag är på alla sätt och vis. Förklarar hur jag gör honom till en bättre människa. Idag sa han att jag är det bästa som hänt honom.

Även fast jag blir otroligt smickrad blir jag lite ställd av hur nära han har till sina känslor. Jag vet inte om det är jag som lägger överdriven vikt i allt jag säger för att jag fullt och ärligt vill mena det, men jag känner mig inte riktigt redo att säga så stora saker som han gör. Jag är kär i Marcus det är jag verkligen. Men är han det bästa hon hänt mig i hela mitt liv? Ingen aning, och om inte vad skulle ens vara det istället? Jag blir lite skraj av hur han redan kan ha så höga tankar om mig. Hur kan han säga att han vill ha mig i sitt liv för alltid? Jag kan ju ärligt talat inte vara det bästa som har hänt i hans liv? Vi har ju bara varit ihop i snart 2 månader och va jag vet har jag inte gjort något revolutionerande. Det är stora saker att säga. Jag vet inte om han bara är vårdslös med vad han säger eller om han är en sådan som faktiskt känner sådana här djupa saker så snabbt. För mig är det iallafall svårt att säga sådana löften utan att veta att jag helhjärtat mena det. Han har lättare att fästa sig och commit än mig. I början var jag rädd för att det kändes som att han blev störtkär i varje tjej han fick upp ögonen för, att det gick så enkelt för honom att det inte betydde särskilt mycket. Hade han känt såhär för alla tidigare tjejer i hans liv? Sagt samma stora saker och redan brutit mot dem? Jag vet inte om jag är naiv men det känns på något sätt som han faktiskt inte har känt såhär innan. Jag vet att Mackan aldrig med flit skulle försöka förvrida sanningen eller lura mig på något vis (han är alldeles för snäll) men ibland tror bara att han knappt känner sig själv eller förstår sina känslor.

Även fast jag trycker att det är rätt cheesy av visa så mycket affektion som han gör och även har fått mig att göra så ska jag ju inte sticka under stolen med att känns rätt så bra att äntligen få vara någons favoritperson. Att få vara det bästa som har hänt någon, även om han bara känner så nu i stunden. Även fast han har lätt att älska människor är det faktiskt underbart att få bli älskad såhär.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now