26 april, dagen jag skaffade min FÖRSTA POJKVÄN. Jag kan typ inte fatta att det är sant, jaha då va men en FLICKVÄN nu då. Helt fUcking unbelievable, den här dagen har jag väntat länge på.
Jag och Mackan hade ju inte setts på nästan tre veckor, jag vet att det inte låter mycket men jag jag hade typ glömt hur det kändes att vara med honom. Jag var ju först iväg i fjällen i en vecka och sedan dess han varit sjuk i ❤️covid❤️. Jag vill knappt erkänna det men jag hade längtat så sjukt länge efter att få ligga i hans famn att att jag skulle ha kunnat gråta glädjetårar ifall jag hade låtit mig själv.
Han hade inte varit här i många minuter innan Saga ringer honom och ska fråga honom nåt om några sidor i en skolbok men hon avslutar med "är ni tillsammans än då?". Vi kollar på varandra, han nickar frågande och jag besvarade det med ett ja. Så man kan säga att Saga var med live i ögonblicket hahahahha. När vi pratade om det senare sa han att han hade funderat på hur han skulle fråga. Han hade velat göra det för flera veckor sen men det kom ju som sagt lite hinder i vägen och han vill göra det face 2 face. Han hade planerat först något i stil med att säga att han inte kunde kalla mig bror som vi brukar skoja och sen kommer över till att han "ville kalla mig något annat men inte visste om han vågade" typ. Eller så nämnde han nåt om nån liten lapp hahahah. Jag har ju ändå sagt att jag väntar på att han ska fråga ordentligt och det är ändå rätt gulligt att han hade funderat över hur han skulle göra och typ frågat alla sina vänner. Jag såg att han skrev till alla sina vänner att "vi är tillsammans nu" som att han har diskuterat det med dem.
Idag kände jag mig verkligen genuint kär. Från första sekunden han klev in genom dörren. Jag känner mig såhär klyschig och äcklig men det är inte ens jobbigt längre. Det känns dessutom som att vi verkligen är nära vänner. Vi kan verkligen skämta med varann och jag har så kul när vi är tillsammans.
Jag gillar också att han är väldigt öppen med allt. Är det nåt han tänkte på så frågar han. Jag känner redan att den här relationen är mer kommunikativ än någon av mina andra relationer i livet hahahah. Nej men ärligt så känns det som att jag har hittat den där perfekta kombinationen av är bästis och en karlslok. Vi är så sjukt bekväma med varann, driver och skämtar hela tiden men kan ändå visa känslor hahahah.Och jag måste säga att sexet idag var på en ny nivå... det varande i typ en timme XD. Jag vet inte om det var att vi har varit ifrån varandra så länge eller att vi hade erkänt våra känslor för varandra, men det där var nåt extra HAHAH.
SÅ från och med nu är mitt liv förändrat. Jag är nu i ett FÖRHÅLLANDE 😜😜😜 känns helt galet, torr det kommer ta ett tag innan det känns naturligt att kalla honom för min kille. But I'm noT complaining, jag är fan sjukt lycklig