14/2 2020

12 0 0
                                    

VilkEN heLG. Det har verkligen varit en så bra kombination av kompisar, karlslokar och familjen.

Som jag redan har pratat om då började ju hela helgen med att liksom gick och hade min första romantiska (ja, eller första nyktra) kyss. Jag vet inte om ska jag va riktigt äcklig o gå in på lite detaljer för jag cringear så hårt fast det skulle va kul att ha dokumenterat. Hur som helst så var det hela bara då mysigt. Utan att det var konstigt låg jag i hans famn efteråt och han höll om mig och strök mig såhär över armen med tummen.

FÖR ATT GÅ VIDARE så hade jag sedan också så kul på lördagen. Linn, som gick i min klass första veckorna i ettan hade ju som sagt bjudit hem mig och Lisa på middag. Jag visste inte alls vad jag hade att förvänta mig men det blev så himla bra. Vi drack vin, pratade utan stopp och jag fick en HELT ny bild av henne. Vi fick höra hela hennes historia om hennes situation och hur hon hade absolut ingen i sitt liv ljust nu och att hon därför hade kommit att tänka på oss och hur goa vi hade varit de få veckorna vi gick i samma klass. Asså FINA fina vackra hon, vi hade verkligen så trevligt och jag hoppas det blir fler gånger. Sedan när jag och Lisa kom hem till henne hade vi som vanligt så jävla roligt hon och jag.

Idag är det alla hjärtans dag, och den spenderade jag med min kära far. Han drog med mig ut på värsta skridskoturen över hela jäkla bråviken men det var verkligen så härligt. Jag har verkligen världens finaste relation men min pappa och helt enkelt bara bästa pappan någonsin. Jag kommer plötsligt att tänka på det ibland när vi gör såna här grejer tillsammans.

I år firade jag alltså min 17 Valentines day utan en valentine. Jag måste ju ändå säga att jag är närmare än jag någonsin varit, men nära skjuter ingen hare. Jag är inte "ledsen" över det i år dock. Det kommer nåt det kommer.... men det får gärna vara snart ;)

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now