I veckan hade jag ett väldigt intressant möte på omeagle(ja, jag är uttråkad. Jag behöver social interaktion). Det var med en kille som hette Collin. Vi var födda bara några dagar ifrån varandra men var varandras totala motsatser. Han kom från west Virginia, var den brutalaste T-personen jag sött på, en riktig plugg maskin och besserwisser. Vanligt skulle jag aldrig någonsin ha skickat med en sådan person, och jag sa till också till honom, men på något sätt hade vi en otroligt intressant konversation i nästan en timme. Jag har alltid haft stora fördomar om personer som honom, men jag märkte att det faktiskt kan finnas lite humor och vett där inne, de ser bara på saker annorlunda. Han gav mig en riktig tankeställare om hur man inte borde låta andra definera dig och att man inte ska vara beroende av andras validation. Hur man inte borde ändra på hur man är för varför spelar det någon roll om vad andra tycker om det? På nått vänster blev vi som vänner trots våra alla olikheter. Idag skrev han till mig på snap "unexpected phenomenon, ever since I met you I started being nicer to people". Jag vet inte varför men det kändes så himla bra. På något vis har jag lyckats sprida lite glädje på andra sidan jorden.