16/2 2021

12 0 0
                                    

På senaste tiden har mått så dåligt. Mått illa, varit skakis, haft svårt att äta, migrän/ont i huvudet, ont/dålig i magen. Jag sa till Lisa innan träningen att hon jag hade varit sexuellt aktiv skulle jag trott att jag var gravid.

Jag berättade det för mamma när vi satt i bilen och hennes svar var "du kanske är kär, det brukar kännas så då". Jag blev helt paff. Är det det jag känner??? Jag har ju haft små crushes innan med de har aldrig lett till något seriöst så jag har ju aldrig upplevt känslan av att vara kär, är det såhär det känns? Det känns som att jag har blivit infekterad av ett virus som äter upp min hjärna och fuckar upp alla mina system i kroppen. I början trodde jag bara att jag var lite nervös när jag kom o tänka på det, men detta är problem jag har DYGNET RUNT. Jag kan ju inte gå o va såhär påverkas när jag inte ens gör nåt som har med det att göra, det är ju orimligt???

Som Edvin sa i ursäkta podden, det är så EXHAUSTING att ha en crush på någon eller typ vara på g. Jag känner mig helt känslomässigt utmattad, psykiskt dränerad och fysiskt urladdad. Det känns ju som man ska gå in i väggen.

Är det såhär det ska kännas? Jag är väl ändå inte kär än,  jag är väl bara nervös? Men jag är ju döende?

SOS

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now